سخنگوی دولت: تعاملات برای حل مشکلات مردم روی میز کار همه قوا قرار دارد

12:11 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۲۷۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه تعاملات برای حل مشکلات مردم، روی میز کار همه قوا قرار دارد گفت: مباحثی که پیش از این شاهد رد و بدل شدنشان در رسانه‌ها بودیم، امروز به جلسات بحث و بررسی کارشناسی کشانده شده و در جلسات کاری و جلسات اجرایی و مدیریتی مطرح می‌شود.
- علی بهادری‌جهرمی در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال میزان و در ارزیابی خود از همکاری دولت و دستگاه قضایی در سال گذشته و همچنین در سال جدید، گفت: الحمدالله تعامل بین قوا امروز در بهترین سطح خود قرار دارد.
 
سخنگوی دولت تأکید کرد: مباحثی که پیش از این شاهد رد و بدل شدنشان در رسانه‌ها بودیم، امروز به جلسات بحث و بررسی کارشناسی کشانده شده و در جلسات کاری و جلسات اجرایی و مدیریتی مطرح می‌شود، به طوری که تعاملات برای حل مشکلات مردم، روی میز کار همه قوا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از نتایج همکاری‌ها را در تحقق برخی از برنامه‌های مهم در سال گذشته شاهد بودیم گفت: به عنوان مثال آزادسازی سواحل یکی از نمونه‌های موفق این الگو بود که با همکاری همه دستگاه و قوا اعم از قوه قضاییه، قوه مجریه، قوه مقننه، صداوسیما و نیروهای مسلح در سال گذشته محقق شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: همچنین مسئله تسهیل صدور مجوزهای کسب و کارها یکی دیگر از الگوهای همکاری خوب دستگاه‌ها بود که در این موضوع به دلیل اینکه محوریت اجرا با قوه مجریه بود موفقیت قابل قبولی کسب شد. به واقع همین الگو می‌تواند در موضوعات مختلف، حل‌کننده مشکلات چند دهه ساله مردم عزیزمان شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *