رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: تغییر اسکوچیچ در این مقطع به صلاح نیست/ استقلال ۸۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده

8:45 - 15 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۹۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: در گذشته یادمان است که ویلموتس چه بلایی به سر تیم ملی آورد و این اسکوچیچ بود که تیم ملی را جمع و جور کرد و از نظر من تغییر او اشتباه است.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه کشی جام جهانی و همگروهی ایران با انگلیس، امریکا و برنده پلی‌آف اروپا اظهار داشت: بازی اول ایران قطعاً سخت خواهد بود. انگلیس امسال مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی است و تیم گردن کلفت و قدرتمندی نشان داده است. ایران می‌تواند از این بازی به نحو احسن استفاده کند و با گرفتن حتی یک امتیاز از انگلیس شانس خود را برای صعود بالا ببرد.

وی افزود: آمریکا تیمی غیرقابل پیش‌بینی است و بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. سه تیمی که در پلی‌آف اروپا حضور دارند را هم نمی‌شود دست کم گرفت. تیم‌های خوبی در گروه B قرار گرفته‌اند و به هر حال در جام جهانی تیم‌های قدرتمند حضور دارند و نمی‌توان گفت بازی آسان وجود دارد. تیم ملی ایران در خط حمله خیلی خوب کار می‌کند و در بازی با کره‌جنوبی ما کم آوردیم که آن هم بخاطر نبود بازیکنان تاثیرگذارمان بود.

*دلیل لجبازی‌های اسکوچیچ را نمی‌دانم

پیشکسوت تیم ملی ایران درباره تقابل ایران با آمریکا و انگلیس تصریح کرد: بازی با آمریکا و انگلیس سخت است و برای ما هم اهمیت زیادی دارد. انگلیس تیمی حرفه‌ای و سختی است و بازیکنان تیم ملی آمریکا هم از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند. امتیازات این دو بازی بسیار مهم است و اگر با تمام قوا و با اراده برد به زمین مسابقه برویم می‌توانیم از این دو تیم امتیاز کسب کنیم.

اکبری در خصوص تغییر کادرفنی تیم ملی ایران عنوان کرد: بازیکنان خیلی خوبی داریم و در جام جهانی قطعاً کارساز هستند. بازیکنانی از جمله وریا غفوری هم اگر به تیم ملی دعوت شوند می‌تواند کمک به سزایی به تیم کند، اما دلیل این لجبازی‌ها را نمی‌دانم. ما بازیکنان با تجربه‌ای در لیگ داریم که اگر دست از لج بازی بردارند و آن‌ها را دعوت کنند مسلماً می‌توانیم قدرتمند در جام جهانی ظاهر شویم. تغییر اسکوچیچ در این مقطع اصلاً به صلاح تیم نیست. او نتایج خوبی کسب کرده؛ در گذشته یادمان است که ویلموتس چه بلایی به سر تیم ملی آورد و این اسکوچیچ بود که تیم ملی را جمع و جور کرد و از نظر من تغییر او اشتباه است.

*استقلالی‌ها باید حواشی را کنترل کنند و مغرور نشوند

وی در مورد دیدار استقلال و پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی برای استقلال حکم فینال را دارد. مجتبی حسینی سرمربی پیکان خیلی باهوش است. پیکان تیم جوانی دارد و اگر موقعیت نصیب آن‌ها شود می‌توانند خطرناک ظاهر شوند. استقلال روند خوبی را در پیش گرفته و اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید در این بازی با تمام قوا وارد میدان شوند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد سیلوا در نبود یزدانی و مرادمند گفت: سیلوا دفاع بسیار باهوش و باتجربه‌ای است و در بازیسازی و سرزنی مهارت خوبی دارد. هرچند مرادمند و یزدای بدموقع از تیم جدا شدند، اما سیلوا در بهترین زمان ممکن به تیم اضافه شد.

اکبری در پایان در خصوص شرایط قهرمانی استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال ۸۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است و در ادامه باید بازی‌ها را با قدرت ادامه دهند و هیچ تیمی را دست کم نگیرند. هیچ چیزی فعلاً معلوم نیست؛ ما در قدیم تا آخرین لحظه در صدر جدول بودیم، اما با یک لغزش کوچک صدر و قهرمانی را از دست دادیم. باید حواشی را کنترل کنند و مغرور نشوند؛ زیرا فاصله زیادی با تیم دوم نداریم و باید با قدرت تمامی بازی‌ها را پیروز شویم تا در پایان قهرمانی را جشن بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *