سخنگوی دولت و وزارت امور خارجه درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفتند

20:55 - 09 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۳۲۸
سخنگوی دولت و سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حسین عبداللهی، مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفتند.

-علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت و سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حسین عبداللهی، فعال رسانه‌ای، مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفتند.

متن پیام سخنگوی وزارت امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت ناگهانی زنده‌یاد جناب آقای حسین عبداللهی مدیرمسئول باسابقه و صاحب‌امتیاز روزنامه آرمان ملی موجب تاثر و اندوه گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت این فعال رسانه‌ای پر تلاش و دلسوز را به خانواده عزیز ایشان، جامعه رسانه‌ای کشور به ویژه همکاران ایشان در مجموعه روزنامه آرمان ملی تسلیت می‌گویم.

از خداوند بخشنده مهربان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای خانواده داغدار و کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

سعید خطیب زاده

متن پیام علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز به شرح زیر است:

انا لله و إنا إلیه راجعون

درگذشت جناب آقای «حسین عبداللهی»، فعال رسانه‌ای با سابقه، مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه «آرمان ملی» موجب تأثر و تأسف شد.

ضایعه فقدان ایشان را به خانواده محترم آن مرحوم، همکارانشان در این رسانه و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت دارم.

علی بهادری جهرمی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *