وزیر دفاع عید نوروز را به همتایان خود در کشور‌های منطقه تبریک گفت

10:45 - 01 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۳۷۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای عید فرخنده و باستانی نوروز را به وزرای دفاع شور‌های منطقه تبریک گفت.
- امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای عید فرخنده و باستانی نوروز را به وزرای دفاع، دولت، ملت و نیرو‌های مسلح کشور‌های جمهوری ارمنستان، ترکمنستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تقدیم بهترین سلام‌ها و درودها.

بهار همچون نقاش زبردست، با نقش‌آفرینی بر بوم طبیعت، روح حیات و تازگی را در دل‌وجان زمین می‌دمد و نقش سراسر طراوت و شکوفایی را در پهنایی کره خاکی می‌گستراند و نوروز این آیین پرمهر و کهن که الهام‌بخش امید، شادمانی و رهایی از غم و اندوه است بهانه ایست برای نو شدن، نو نگریستن و زندگی دوباره تا پیام آور زیبایی، طراوت و تازه شدن جان طبیعت و بشارت دهنده صلح و دوستی باشد.

از همین رو صمیمانه‌ترین تبریکات خود به مناسبت فرارسیدن عید نوروز باستانی که هم زمان با رستاخیز زیبای طبیعت است را ابراز می‌نمایم.

آرزو می‌کنم به‌واسطه آمدن بهار، جهان برای تمامی انسان‌ها و به‌ویژه مردم منطقه توأم با آرامش، صلح و همراه با محو بیماری کرونا در سرتاسر جهان باشد.

امیدوارم در سال جدید شاهد تحکیم صلح و آرامش در منطقه و توسعه و گسترش همکاری‌ها باشیم.

در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده؛ سالی سرشار از شادکامی و بهروزی برای دولت، نیرو‌های مسلح و ملت‌های منطقه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *