پیام نوروزی قالیباف به همتایان در کشور‌های حوزه تمدنی نوروز/ جهان امروز بیش از هر زمانی به همکاری و تعامل ملت‌ها نیاز دارد

22:02 - 29 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۳۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.
- بنا به اعلام خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف  در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز 1401 را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل میباشد:

سلام علیکم؛
مایلم فرا رسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترمتان در پارلمان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.

بهار آغاز زایش دوباره طبیعت، فصل شکوفایی، تازگی و طراوت است. عید نوروز به عنوان یادگار فرهنگی غنی و کهن، نمادِ دوستی، مهرورزی و همدلی می‎باشد. امید است سال پیش‌‎رو؛ برای همه ملت‎ها سالی سرشار از صلح، آرامش و امنیت پایدار باشد.

عالیجناب؛ جهان امروز بیش از هر زمانی به گفتگو، همکاری و تعامل میان ملت‎ها و نخبگان جوامع گوناگون نیاز دارد. در این میان تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.

با اغتنام از فرصت، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سطح مناسبات دوستانه فیمابین تأکید می‎نمایم.

در پایان برای جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سربلندی، بهروزی روز افزون و برای مردم کشورتان سالی همراه با برکت و پیشرفت آرزومندم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 


برچسب ها: نوروز قالیباف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *