رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایشگاه هوایی دزفول افتتاح شد

12:19 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۱۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
بیستمین نمایشگاه هوایی راهیان نور مستقر در پایگاه چهارم شکاری دزفول روز شنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان ادارات دزفول و اندیمشک گشایش یافت.
- بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش، بیستمین نمایشگاه هوایی راهیان نور مستقر در پایگاه چهارم شکاری دزفول روز شنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان ادارات دزفول و اندیمشک گشایش یافت.
 
سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در این آیین گفت: تدارک برپایی نمایشگاه هوایی دزفول در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از اول فروردین ماه میزبان کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی است، افزود: پایگاه چهارم شکاری دزفول در دفاع مقدس اولین پاسخ جانانه را به دشمن بعثی داد.

سرتیپ دوم خلبان ولدی بیان کرد: دشمن بعثی در سی یکم شهریور ۵۹ با ۱۹۶ فروند هواپیما به نقاط مختلف حمله کرد و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام عملیات کمان ۹۹ و پرواز بیش از ۲۰۰ فروند جنگنده پاسخ بسیار خوبی به آن‌ها داد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهارداشت: با توجه به سرعت و انعطاف پذیری نیروی هوایی ارتش در کمتر از یک روز مقاومت شکل گرفت و در روز اول جنگ پاسخ محکمی به نیرو‌های متجاوز داد.

سرتیپ دوم خلبان ولدی با قدردانی از تلاش همکاران در سال گذشته برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: پایگاه هوایی دزفول نیروی فنی پرتلاش و جهادگری دارد که بدون ریا انجام وظیفه می‌کنند. همه در پایگاه عملیاتی هم قسم و متحد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم تا هرگاه نیاز به پاسخ به تهدیدات باشد، پاسخ جانانه دهیم.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهارداشت: نمایشگاه هوایی پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امروز افتتاح شده و از یکم تا ۱۱ فروردین ماه همه روزه در ۲ نوبت صبح و عصر به ترتیب از ساعات ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ آماده بازدید علاقه‌مندان و کاروان‌های راهیان نور است.

وی افزود: دستاورد‌های نیروی هوایی الهی در تأمین امنیت آسمان کشور بخش ویژه این نمایشگاه است و پرواز نمایشی جنگنده‌های این پایگاه بر فراز نمایشگاه هوایی راهیان نور همانند سال‌های گذشته از جمله برنامه‌های مهیج نمایشگاه پایگاه شکاری وحدتی خواهد بود.

سرتیپ دوم خلبان ولدی اسکان زائرین راهیان نور تحت عنوان‌های ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری برای اولین بار در این پایگاه را گام نخست ثبت نمایشگاه هوایی راهیان نور در یادمان‌های راهیان نور کشور برشمرد و گفت: افتخار داریم برای اولین بار طی سال‍های برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور میزبان بیش از سه هزارو ۵۰۰ نفر از زائرین در ایام نوروز باشیم و انشاالله در سال‍های آینده با ثبت نمایشگاه هوایی راهیان نور این پایگاه به عنوان یکی از یادمان‌های راهیان نور کشور خدمات بیشتری به زائرین ارائه نماییم.

نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول از جاذبه‌های گردشگری جنگ در استان خوزستان است که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد. در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیما‌های جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *