رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معلولان انگلیسی و انتخاب‌های غیرممکن برای زنده ماندن

12:49 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۵۲۶
یک گزارش نشان می‎دهد افراد معلول و ناتوان در انگلیس در مقایسه با عموم مردم این کشور بیشتر در فقر قرار دارند.

- موسسات خیریه انگلیس هشدار داده‌اند که در میانه طوفان افزایش قیمت‌های انرژی، افزایش هزینه‌های سوخت و غذا و کاهش حمایت‌های دولتی، افراد ناتوان و معلول با انتخاب‌های غیرممکن برای بقا روبرو خواهند شد.

به گزارش «گاردین»، از آنجایی که انگلیس به افزایش قبوض انرژی در ماه آینده خود ادامه می‌دهد و همزمان با کاهش مزایای دولتی به صورت واقعی، خیریه‌های پیشرو در زمینه معلولیت و فقر از جمله خیریه «اسکوپ»، بنیاد «جوزف راونتری»، «لئونارد چشایر» و انجمن «ام اس»، اعلام کردندکه معلولان و خانواده هایشان تحت فشار شدید مالی قرار خواهند گرفت.

آن‌ها هشدار می‌دهند که افراد معلول ممکن است به استفاده از بانک‌های مواد غذایی و لباس‌های کثیف شسته نشده سوق داده شوند.

افراد ناتوان معمولاً در مقایسه با عموم مردم به انرژی نیاز بیشتری دارند و این در حالی است که آن‌ها بیشتر در فقر قرار دارند.

برخی از کودکان معلول برای زنده ماندن نیاز به تجهیزات نجات جانی، مانند تهویه هوا و پمپ‌های تغذیه دارند که با برق کار می‌کند.

ویلچر برقی، پله‌های برقی و شست‎وشوی اضافی را نمی‌توان برای این افراد کاهش داد؛ این موارد برای حفظ کیفیت و ایمنی زندگی این افراد ضروری هستند؛ بنابراین خانواده‌های افراد معلول با انتخاب‌های غیرممکنی روبرو خواهند شد.

نگرانی‌های بسیاری وجود دارد که خانواده‌های این افراد چگونه می‌خواهند با این وضعیت کنار بیایند.

موسسات خیریه از وزیر دارایی انگلیس می‌خواهند که از بیانیه بهار آینده برای معرفی حمایت از معلولان به منظور نجات از بحران هزینه زندگی استفاده کند.

این نگرانی وجود دارد که دولت انگلیس قصد دارد بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از دریافت مزایای معلولیت، از جمله تخفیف در زمینه انرژی گرمایشی برای خانه‎ها، منع کند.

میلیون‌ها نفر در سراسر انگلیس با افزایش شدید هزینه‌های زندگی و با کاهش شدید درآمد مواجه هستند اما برای افراد ناتوانی که قبلاً هزینه‌های زندگی اضافی را تجربه می‌کنند، افزایش قریب‌الوقوع قیمت انرژی می‌تواند بسیاری را به سختی شدید بکشاند.

بسیاری نگران هستند که افراد معلول بدون شک با انتخاب‌های غیرممکنی برای زنده ماندن روبرو شوند، چرا که با طوفان بی‌نظیر افزایش قیمت انرژی، افزایش هزینه‌های سوخت و مواد غذایی و کاهش سطح سود واقعی در ماه آوریل دست و پنجه نرم خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *