رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نرخ بالای ابتلا به کرونا در زندان‌های آمریکا

12:11 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۲۳۱
یک مطالعه انجام شده نشان می‌دهد که نرخ ابتلا به کووید-۱۹ در زندان‌های آمریکا سه برابر بیشتر از جمعیت عمومی این کشور است.

- یک مطالعه درباره نرخ کووید-۱۹ در بین زندانیان و کارکنان ۱۰۱ زندان فدرال آمریکا در مقایسه با جمعیت شهر‌های اطراف از ماه می ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱، نشان می‌دهد که نرخ ابتلا در این زندان‌ها سه برابر بیشتر است.

به گزارش پایگاه «کیدرَپ»، محققان آلمانی و آمریکایی این مطالعه را که در BMC Public Health منتشر شده، با استفاده از داده‌های مرکز منابع ویروس کرونای دانشگاه جانز هاپکینز از ۱۸ می ۲۰۲۰ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱، انجام داده‎اند.

دوره انجام این مطالعه، ظهور و تسلط سویه بسیار قابل انتقال دلتا و امیکرون را در بر نمی‌گرفت، اما دوره‌ای از قرنطینه زندان را پوشش می‌داد که در آن هیچ ملاقات کننده‌ای پذیرفته نمی‌شد.

این مطالعه همچنین تأثیر آزادسازی زندانیان (سیاست‌های دولت و کمپین‌های اجتماعی با هدف کاهش تعداد افرادی که در بازداشت یا نظارت نگهداری می‌شوند) را بر میزان کووید-۱۹ در میان زندانیان، کارکنان و جامعه ارزیابی کرد.

منظور از آزادسازی شامل موارد اصلاحی مانند حبس خانگی برای کاهش ازدحام زندان‌ها و سرکوب انتشار ویروس است.

نرخ سرانه کووید-۱۹ در میان زندانیان به طور قابل توجهی بالاتر از کارکنان و جامعه بود و همچنین به طور قابل توجهی با سطح امنیت زندان در اوایل همه‌گیری مرتبط بود، که از پایین‌ترین نرخ به بالاترین رتبه‌بندی می‌شد؛ امنیت بالا، متوسط و پایین.

در طول دوره مطالعه، ۷ زندان بیش از ۵۰ درصد از کل موارد ابتلای زندانیان و کارکنانزندان‌ها را تشکیل می‌دادند.

در پایان مطالعه، ۷ زندان هیچ موردی از ابتلا را در بین کارکنان گزارش نکردند، اما همه زندان‌ها موارد ابتلا در میان زندانیان را گزارش کرده بودند.

در این مدت ۱۳ زندان بیش از ۵۰ درصد موارد ابتلای زندانیان و ۱۵ زندان بیش از ۵۰ درصد موارد ابتلای کارکنان را به خود اختصاص داده بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *