رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الهامی:سپاهان به جایگاه واقعی‌اش نرسیده/ گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند

19:47 - 19 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۰۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند.

- ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم با تیمی خلاق، منظم و باشخصیت بازی داریم. هر چه خوبی در فوتبال ایران است، سپاهان یک‌ جا دارد. از کادرمدیریتی گرفته تا مربی با دانش و بازیکنان خوب و ورزشگاه باکلاس برخودار هستند.

*سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند. بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. سپاهان و نساجی، ۲ تیم لیگ برتر هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

*دوست دارم بچه‌هایم فردا همانی باشند که توقع دارم، فردا بازی سپاهان و نساجی، ویترین فوتبال ایران خواهد بود. 4- ۵ مصدوم داریم، امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اسمی از آنها البته نمی‌آورم. می‌دانیم که بازی سختی مقابل سپاهان داریم و باید باهوش کار کنیم.

*استعفا و بازگشت نویدکیا؟ 3-4 بازی آخر سپاهان را دیدیم و این حواشی تاثیر بدی روی این تیم نگذاشته است. از بازگشت محرم به نیمکت سپاهان، فوتبال ایران سود می‌برد. از ساکت جز این انتظار نمی‌رفت که نویدکیا را برگرداند.

*الان فقط تمرکزم را روی بازی با سپاهان در لیگ گذاشته‌ام و فقط می‌گویم که استقلال یکی از خوب‌های آسیاست که فوتبال بانظمی را به نمایش می ‌گذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *