فرمانده نیروی دریایی ارتش: جهاد تبیین از عناصر اصلی مقابله با جنگ نرم دشمنان است

9:26 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۱۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز عرصه جنگ عوض شده است و دشمن در حوزه جنگ نرم با تأکید بر برهم زدن کانون خانواده‌ها، تهاجم شدیدی را آغاز کرده است که یکی از عوامل اصلی مقابله با دشمنان در این زمینه، جهاد تبیین است.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی بمناسبت گرامیداشت روز جانباز، در جمع جانبازان و خانواده‌های آنان ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، گفت: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که هنوز در میدان مقاومت و جهاد ایستاده‌اند.

وی افزود: این ارتش مکتبی، انقلابی و مردمی مدیون جانبازانی است که جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه اعتلای کشور تقدیم کرده‌اند.

فرمانده نداجا با بیان اینکه امروز عرصه جنگ عوض شده است و دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم به دنبال تسلط بر افکار عمومی مردم عزیز ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم با تأکید بر برهم زدن کانون خانواده‌ها، تهاجم شدیدی را آغاز کرده است که یکی از عوامل اصلی مقابله با دشمنان در این زمینه، جهاد تبیین است.
 
حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه جانبازی، معامله با خداست و باید در حفظ این جایگاه تلاش کرد، گفت: جانباز، پرچم ایثار و نماد مقاومت است و جانبازان، مدال شرافت و ایثار هستند که بر سینه جامعه اسلامی می‌درخشند.

وی افزود: حضرت عباس بن علی (ع) بزرگ جانباز کربلاست که زیارتنامه‌اش، شناسنامه شخصیتی اوست.

صنعت‌پور اضافه کرد: عبد صالح، توصیف زیبایی است که بُعد عبودی حضرت ابوالفضل علیه‌السلام را نشان می‌دهد.

وی ویژگی مهم دیگر حضرت ابوالفضل (ع) را ولایتمداری و تسلیم بودن او در برابر دین و امام معصومی دانست که ایشان را بزرگ کرده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: از دیگر ویژگی‌های مهم آن حضرت، ثبات قدم است که ایشان در همه شرایط داشت.
 
 

 


برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *