دریادار سیاری فرارسیدن روز پاسدار را تبریک گفت

11:57 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در کنار سایر نیرو‌های مسلح مقتدر کشور به عنوان بازوی توانمند و بخشی از هویت انقلاب اسلامی در جهت پاسداری و دفاع همه جانبه از میراث خون بهای شهدا و اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، با صدور پیامی، فرارسیدن روز پاسدار را به سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن حلول ماه مبارک شعبان المعظم، خجسته میلاد بزرگ پاسدار حریم روشنایی و نور، آفریدگار حماسه و شور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با تدبیر دوراندیشانه امام راحل (ره) بنام روز پاسدار مزین گردیده و همچنین ولادت اسوه وفا و ایثار و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد سید الساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان برکف و ولایت‌مدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید این روز فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مجاهدت‌های پاسدارانی که در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی به ندای هل من ناصر ینصرنی امام و مقتدای خود امام راحل (ره) لبیک گفتند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت از هیچ کوششی دریغ نکرده و در کنار سایر نیرو‌های مسلح مقتدر کشور به عنوان بازوی توانمند و بخشی از هویت انقلاب اسلامی در جهت پاسداری و دفاع همه جانبه از میراث خون بهای شهدا و اهداف و آرمان‌های انقلاب تبدیل شده‌اند.

از درگاه خداوند متعال، مزید توفیقات جنابعالی و تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *