سیدعباسی: نمی‌دانم چرا نتیجه نمی‌گیریم/ پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر داریم

20:26 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، اما نمی‌دانم واقعا چرا نتیجه نمی‌گیریم.

- سیدداود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم که بعد از وقفه‌ای ۲، ۳ هفته‌ای در کنفرانس خبری در مشهد هستم. بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتور تیم باسابقه‌ای است و در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان بوده است و قهرمان جام حذفی هم شده است و بازیکنان خوبی هم دارد. شرایط تیمی خوبی دارند و اگرچه به جایگاه واقعی نرسیده‌اند، در چند بازی اخیر خوب کار کرده‌اند.

*بازی درگیرانه‌ای در پیش است و آماده یک بازی سخت هستیم. با تمام توان در مقابل این تیم ظاهر می‌شویم. محسن ربیع‌خواه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و ... را در اختیار نداریم. بازیکنان سودانی عملکرد خوبی داشتند و باکیفیت بودند اما یکی مشکل قلبی احتمالا داشت و مجوز ایفمارک را کسب نکرد. نفر دوم که اطلاعاتش را امروز گرفتم، ۳ آپشن گویا باید داشته باشد. Cas، تضمین بانکی و بازی‌های ملی که ۲ مورد آخر اوکی شد، اما به خاطر پرونده میروسلاو نشد از او استفاده کنیم.

*داستان باشگاه با میروسلاو مربوط به ۳ ماه دیگر است، اما نمی‌دانم چرا این‌طور شد. تا جایی که من می‌دانم مشکلی از بابت توافق با این بازیکنان وجود ندارد.

*حضور طلبکاران پدیده در اصفهان جلوی اتوبوس تیم؟ سال‌های قبل هم این اتفاق رخ داده بود، نمی‌دانم داستان چیست و قرارداد آن‌ها با شهرخودرو چه بوده است. نمی دانم ماجرای این عزیزان چیست و مربوط به مسائل مالی شرکت شهرخودرو است. من زودتر از آن‌جا گذشته بودم و ندیدم که ضرب و شتمی صورت گرفته یا نه؟

*در آن برنامه گفتم ما را به چشم تیمی طرد شده و ته جدولی نگاه نکنید. منظورم ابدا به استان نبود، از روز اولی که اینجا هستم تا امروز، آنچه که گفته‌ام را کتمان نمی‌کنم. چند بار از من پرسیده‌اند، اما گفته‌ام مقصر نمی دانم کیست. حتی در خصوص تجمع جلوی اتوبوس تیم گفتم در جریان نیستم، آن‌ها هم هموطنان ما هستند.

*باشگاه پدیده اگر دینی به گردنش باشد، قطعا ادا خواهد کرد و مملکت قانون دارد و کار درست می‌شود. ما اما هیچ دخل و تصرفی در خصوص این ماجرا نداریم. خودمان خیلی بحث فنی داریم، نه فقط در خصوص مربی‌گری، در زمان فوتبالم هر بار اشتباه کرده‌ام، قبول کرده‌ام. اگر غیر از این رفتار کنم، خودم را زیر سوال برده‌ام.

*نمی‌خواهم از زیر چیزی شانه خالی کنم، ۲ بازی قبلی هم فرصت کمی داشتیم. بالانس نبودن حسابی تیم را اذیت می‌کند، در یک سری بازی‌ها فرصت‌های زیادی داریم اما متاسفانه گل نمی‌زنیم. از آن طرف گل‌های بدی می‌خوریم که تقصیر ماست. باید بازیکن را از نظر روحی روانی آماده کنیم، هیچ بازی شبیه بازی قبلی نیست.

*برای بازی فردا سعی می‌کنیم با کمال آرامش به ۳ امتیاز برسیم تا روندمان را برگردانیم به سمت پیروزی. تقاضای من از جامعه ورزش و فوتبال این است که به چشم یک تیم ته جدولی نگاه نکنید. مسائل فنی وظیفه من است، اما بعضا رفتاری که با ما در بازی می‌شود، اصلا رفتاری نیست که با تیم مقابل می‌شود.

*نیمکت مقابل ما، همواره اساتید و دوستان ما هستند، هیچوقت با تیم حریف مشکل نداشته‌ایم، اما از برخوردهای ۲گانه و شدت عملی که مقابل ما دارند آزاردهنده است‌. در صحنه بازی با هوادار اشتباه از سوی من بود، البته گلی به شکل آفساید وارد دروازه ما شد، ناراحت کننده بود، بارها از سوی داوری به مشکل خورده‌ایم. در بازی با پرسپولیس یا فولاد هم دیدید که چقدر راحت به بازیکنانم کارت دادند، این‌ها ناراحت‌کننده است.

*این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، یک جا گیر کرده این پتانسیل ما ولی نمی‌دانم واقعا چرا نتیجه نمی‌گیریم. باید موشکافانه نگاه کنیم تا این گره را باز کنیم. تلاش بازیکنانم ستودنی است و ۸۰ دقیقه پرس می‌کنند. باید با تمرکز بهتر تلاش کنیم و از موقعیت‌ها بهره‌برداری کنیم.

* آرزوی قلبی ما این است که فردا بهترین فرد در زمین مسابقه داور باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *