فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش: به هر نوع تهدید جواب کوبنده خواهیم داد

10:53 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۵۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش گفت: مقابل هر نوع تهدید احتمالی ایستادگی و در صورت لزوم جواب کوبنده خواهیم داد.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم زینالی، در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پدافند هوایی ارتش در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی اسلامی و همچنین امنیت پایدار مرز‌های کشورمان با پشتیبانی همه جانبه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: نیرو‌های جان بر کف ارتش همواره در کنار مردم هستند و در مسیری که خواست مردم است به عنوان نیروی مسلح مردمی از امنیت کشور صیانت می‌کنند و این بزرگترین نقطه قوت کشور و ملت عزیزمان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش با بیان اینکه خدمت در مناطق مرزی مستلزم سختی‌های خاص خود است، اظهار داشت: روحیه انقلابی و جهادی در نیرو‌های ارتشی به ویژه در مناطق مرزی موج می‌زند و همواره رزمندگان غیور ارتشی با بهره بردن از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقابل با تمام تهدید‌ها ایستادگی می‌کنند و امنیت و آرامش مردم را بر هر موضوعی ترجیح خواهند داد.

زینالی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش هر لحظه در حال آمادگی و افزایش توان رزمی است خاطرنشان کرد: در مقابل هر نوع تهدید احتمالی ایستادگی و در صورت لزوم جواب کوبنده خواهیم داد.
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *