صمصامی: میزان قرارداد‌ها نسبت به سال گذشته کمی بهتر شده/ باید نگاه‌ها به هندبال تغییر کند

6:45 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا در پایان فصل جزو چهار تیم پایانی باقی بمانیم و در پلی آف حضور داشته باشیم

مهرداد صمصامی در گفت‌وگو با میزان، درباره روند برگزاری و سطح کیفی لیگ برتر هندبال در فصل جاری اظهار داشت: به نظرم لیگ خوب شروع شده؛ به نحوی که چند تیم بالای جدول مهره‌های خوبی به خدمت گرفته‌اند و همین امر باعث شده تا بازی‌ها نزدیک به هم باشد و نتیجه بیشتر بازی‌ها از قبل مشخص نباشد. امیدوارم با تداوم همین روند در سال آینده کیفیت لیگ بهتر از این هم شود.

این ملی‌پوش هندبال درخصوص شرایط تیم ذوب آهن اصفهان لیگ امشال، تصریح کرد: ذوب آهن هم در ابتدای فصل با درایت مسئولانش، مهره‌ها و بازیکنان باکیفیت و خوبی جذب کرد و به موجب این اتفاق هدفگذاری اصلی باشگاه حضور در فینال لیگ برتر هندبال و کسب سهمیه آسیایی بود، اما متاسفانه با بدشانسی روبرو شدیم و در میانه فصل ۳-۴ بازیکن‌مان دچار مصدومیت شدن. همین اتفاق لطمه بدی به تیم زد، اما خداراشکر فعلا در جایگاه سوم جدول قرار داریم.

وی افزود: امسال لیگ با شرایط متفاوتی دنبال می‌شود، ولی امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا در پایان فصل جزو چهار تیم پایانی باقی بمانیم و در پلی آف حضور داشته باشیم تا بتوانیم در نهایت با یک یک مقام خوب لیگ را به پایان برسانیم.

صمصامی در پایان با اشاره به سطح پایین قرارداد‌های بازیکنان در لیگ برتر هندبال، خاطرنشان کرد: خداراشکر قرارداد‌ها نسبت به سال گذشته کمی بهتر شده و با توجه به جهانی شدن تیم ملی هندبال امیدوارم در سال آینده میزان و مبلغ قرارداد‌ها وضعیت بهتری پیدا کند. با این شرایط زمانی که بازیکنان در اردوی هستند، دغدغه مالی نخواهند داشت و فکر و ذهن‍شان فقط روی تمرینات و موفقیت تیم ملی متمرکز خواهد بود. در بین رشته‌های توپی، هندبال خیلی مظلوم واقع شده و با توجه به صعود هندبال به قهرمانی جهان باید نگاه‌ها به این رشته هم تغییر کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *