امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور حکم فرماست

8:02 - 13 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۱۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه امنیت پایداری در داخل و مرزهای کشور حکم فرماست گفت: قدرت، با پشتوانه مردمی هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد، امنیت مردمی، ساختاری ماندگار دارد.
سردار علی شادمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: اقتدار امروز کشور در ابعاد مختلف به‌ویژه دفاعی و امنیتی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.
 
جبهه مقاومت، از دستاورد‌های مهم صدور انقلاب است
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه امنیت پایداری در داخل و مرز‌های کشور حکم فرماست، جمهوری اسلامی ایران را قدرت منطقه و غرب آسیا برشمرد و بر جبهه مقاومت در یمن، عراق و سوریه به‌عنوان آینه امتداد اقتدار ایران اسلامی با صدور انقلاب به دنیا تأکید کرد و افزود: جبهه مقاومت، از دستاورد‌های مهم صدور انقلاب است.
 
امروز فلسطین و لبنان قدرتمندتر از دیروز در سنگر مقابله با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه ایستاده‌اند
شادمانی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران، به‌عنوان الگوی اضلاع مختلف جبهه مقاومت مانند (لبنان، فلسطین و...)، تصریح کرد: امروز فلسطین و لبنان قدرتمندتر از دیروز در سنگر مقابله با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه ایستاده‌اند.
 
قدرت با پشتوانه مردمی، امنیت ساز و ماندگار است
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه قدرت، با پشتوانه مردمی هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد، این جنس قدرت را امنیت ساز دانست و اضافه کرد: امنیت مردمی، ساختاری ماندگار دارد.
 
تکیه اوکراین به غرب است، اراده‌ای در آن برای خروج از این بحران وجود ندارد
شادمانی با اشاره به درگیری‌ها در اوکراین، با تأکید بر اینکه تکیه اوکراین به غرب است، تصریح کرد: اراده‌ای در آن برای خروج از این بحران وجود ندارد، زیرا این جنس دولت‌ها دنبال منافع خود بوده و کشور‌ها را فریب می‌دهند.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران از جنس قدرت خداست، اضافه کرد: این اقتدار از پشتوانه محکم معنوی برخوردار است.
 
تشکیل قدرت‌های مردمی در منطقه زیر سایه صدور انقلاب اسلامی ایران
شادمانی با اشاره به ساختار مردی قدرت ایران در ابعاد مختلف، بر تشکیل قدرت‌های مردمی در منطقه زیر سایه صدور انقلاب اسلامی ایران تأکید و اظهار داشت: جنس، استحکام، دوام، ماندگاری و مردمی قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های دیگر قابل‌مقایسه نیست.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *