رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشهد و الهامی باز هم کابوس مجیدی شدند؛ ساکت تهدیدی برای دومین جام

8:45 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی استقلال خاطرات خوبی است ورزشگاه امام رضا و ساکت الهامی ندارد.

- تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه امام رضا مشهد مهمان نساجی مازندران بود و برای تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله پنج امتیازی با تیم دوم جدول نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این مسابقه داشت. این اتفاق با درخشش علیرضا حقیقی و حواشی زیادی که در طول مسابقه رخ داد به وقوع نپیوست و آبی‌ها دو امتیاز مهم و حیاتی در مسیر قهرمانی را در شهر مشهد جا گذاشتند.

دیدار رفت دو تیم استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی هم با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود و حالا آبی‌ها در مجموع دو بازی با نساجی ۴ امتیاز بسیار مهم را از دست داده‌اند. از طرفی نساجی در دو بازی این فصل خود مقابل پرسپولیس هر دو بار بازنده میدان بوده و سرخپوشان ۶ امتیاز کامل از تقابل با شاگردان ساکت الهامی کسب کرده‌اند و این تیم مازنی نقش مهمی در معادلات صدرجدول ایفا کرده است. پرسپولیس با بردی که مقابل مس رفسنجان به دست آورد اختلاف ۵ امتیازی با استقلال را به ۳ امتیاز کاهش داد و مجددا انگیزه بالایی برای تصاحب صدر جدول به دست آورد و این مسئله می‌تواند برای فرهاد مجیدی بسیار نگران کننده باشد.

فرهاد مجیدی در دومین مقطع از سرمربیگری خود در استقلال، جانشین آندرا استراماچونی شد و در پایان فصل ۹۹-۹۸ در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور رفت. سرمربی جوان آبی‌پوشان به امید کسب اولین جام دوران سرمربیگری خود همراه با شاگردانش راهی مشهد و ورزشگاه امام رضا شد، اما در همان نیمه نخست با ۳ گلی که دریافت کرد کار را تمام شده دید و جام را دودستی به ساکت الهامی و شاگردانش تقدیم کرد.

مجیدی اکنون در سومین مقطع سرمربیگری خود در استقلال به سر می‌برد و توانسته این تیم را تا پایان هفته بیستم صدرنشین لیگ برتر نگه دارد و برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر رویاپردازی نماید، اما در مسیر این قهرمانی مجددا با مانع بزرگ به نام ساکت الهامی روبرو شده و ۴ امتیاز حیاتی را مقابل این سرمربی از دست داده است. فرهاد مجیدی باز هم در ورزشگاه امام رضا و در روزی که باید می‌برد نتوانست از سد الهامی عبور کند و این سرمربی می‌تواند با امتیازاتی که از استقلال گرفت بار دیگر رویای کسب جام را از مجیدی بگیرد.

استقلال در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در رده اول جدول رده بندی لیگ بیست و یکم قرار گرفته و هفته بعد در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *