دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی نیروی زمینی سپاه در روستای گوری قشم بر پا شد

17:22 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دومین درمانگاه سیار فوق تخصصی دندانپزشکی نیروی زمینی سپاه در روستای گوری جزیره قشم برپا گردید.
- بنا بر اعلام سپاه نیوز، با هدف ارائه خدمات رایگان تخصصی و فوق تخصصی به ساکنان محروم مناطق روستایی جزیره قشم، دومین درمانگاه سیار فوق تخصصی دندانپزشکی نیروی زمینی سپاه در روستای گوری جزیره قشم برپا گردید.

این درمانگاه به مدت پنج روز با بهره گیری از ۴۰ دندانپزشک متخصص و فوق تخصص، خدماتی گوناگون شامل ترمیم دندان، عصب کشی، جراحی دندان، درمان ریشه، خدمات تخصصی کودکان و رادیوگرافی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در حاشیه برپایی این مجموعه درمانی و خدماتی با اعلام اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی هزینه بر و تامین آن برای بسیاری از مردم محروم دشوار است، تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از بیمه‌ها هم هزینه‌های خاص دندانپزشکی را پشتیبانی نمی‌کنند، درنظر داریم با کمک پزشکان متخصص، این درمانگاه به سراغ مناطق محروم و کم برخوردار رفته و بخشی از مشکلات آنان با محوریت دهان و دندان را به صورت رایگان درمان کنیم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار انجام وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود در دفاع و امنیت کشور، همواره تلاش کرده است تا در مردمیاری، محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی به مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و ... پیشگام باشد.

گفتنی است در جریان برپایی دومین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در روستای گوری قشم، خدمت رسانی تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از ساکنین این منطقه در دستور کار قرار دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *