دستیاران مومنی‌مقدم در تیم ملی والیبال جوانان مشخص شدند

15:44 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۷۷۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
3 دستیار مد نظر رضا مومنی‌مقدم برای همکاری در تیم ملی والیبال جوانان مشخص شد.

- پس از انتخاب رضا مومنی‌مقدم به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان، این مربی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که اردوی نخست تیم ملی جوانان با پایان تعطیلات عید نوروز آغاز خواهد شد.

از همین رو مومنی‌مقدم دستیاران مد نظر خود برای همکاری در تیم ملی والیبال جوانان را انتخاب کرد. مهران زارع که هم اکنون به عنوان کمک مربی در کنار بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز امل حضور دارد به عنوان دستیار اول مومنی‌مقدم انتخاب شده است. همچنین علی فتاحی به عنوان دستیار دوم و محمد منصوری در قامت دستیار سوم در کنار مومنی‌مقدم حضور خواهند داشت.

تیم والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال ۱۴۰۱ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

همچنین محمدرضا داورزنی در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران (زیر ۲۱ سال) منصوب کرد.

نفر از سال ۱۳۸۹ به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور یافت و در مدت ۱۲ سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد. وی از سال ۲۰۱۴ نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا و طی این سال‌ها در چندین دوره مسابقات مختلف به عنوان سرپرست تیم‌های ملی جوانان و امید ایران حضور داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *