تاجدار: بازی با هوادار را به‌خاطر اشتباهات داوری باختیم/ باید ذوب‌آهن را ببریم

22:57 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی با هوادار را به‌خاطر مسائل فنی نباختیم و به‌خاطر اشتباهات داوری واگذار کردیم.

- سلمان تاجدار، مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار حساسی برای دو تیم خواهد بود؛ به‌ویژه برای ما که باید ۳ امتیاز را بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. ذوب‌آهن تیمی باشخصیت و بسیار خوب است که جزو تیم‌های خوب چند سال اخیر لیگ بوده است.

*پس از دیدار با مس به وضعیت نرمال برگشتیم. نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم و برابر هوادار هم خوب بازی کردیم. بازی با هوادار را به‌خاطر مسائل فنی نباختیم و به‌خاطر اشتباهات داوری واگذار کردیم. کوپال ناظمی یکی از داوران خوب کشور است، اما اشتباهات مختلفی مرتکب شد.

*ناظمی می‌توانست در دقیقه ۹۰ بازی با هوادار، پنالتی روی مجتبی بیژن را اعلام و بازیکن حریف را اخراج کند. این بازی توانست بچه‌ها را به این اعتماد به نفس برساند که وقتی می‌توانیم آن بازی را برابر هوادار به نمایش بگذاریم، می‌توانیم مقابل تیم‌های بالای جدولی موفق باشیم. هوادار تیم خوب پیکان را شکست داد و مقابل سپاهان به تساوی رسید.

*با تمام توان تلاش می‌کنیم ذوب‌آهن را شکست بدهیم و اعضای تیم با همه وجود تلاش می‌کنند. مدیریت باشگاه هم کم نگذاشته و پشت تیم است. بیشتر سفرهای ما با پرواز بوده و از لحاظ لجستیکی قوی کار می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *