رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلانتری: استقلال انگیزه قابل توجهی مقابل ما داشت/ امیدوارم مقابل پیکان به گل برسیم

19:08 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۳۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال قجرسپاسی شیراز گفت: اگر عدالت در بازی مقابل استقلال و بازی‌های دیگر رعایت می‌شد، شاید اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

- علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی سختی داریم. پیکان نتایج خوبی گرفته است. ما هم تلاش می‌کنیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم. امیدوارم در این بازی بتوانیم به گل برسیم و اتفاقات گذشته را جبران کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.
 
*توقع دارم در این شرایط حساس، داوران قضاوت خوبی داشته باشند. در بازی مقابل استقلال، ۲ خطا وحشتناک روی بازیکن ما صورت گرفت، اما داور هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. همچنین یک خطای هند ۱۰۰ درصد گرفته نمی‌شود. این مقداری برای تیم ما سنگین می‌شود. در بازی مقابل استقلال، رشادت ایمان صادقی واقعا غیرقابل چشم‌پوشی بود. اگر عدالت در بازی مقابل استقلال و بازی‌های دیگر رعایت می‌شد، شاید اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.
 
* ۲ بازی گذشته پیکان را دیدیم. این تیم تفاوت‌هایی نسبت به قبل داشته است، اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما فرزان دانا را به علت محرومیت در اختیار نداریم و سیروان قربانی و محمد زینالی نیز مصدوم هستند.
 
*استقلال انگیزه قابل توجهی مقابل ما داشت و این تیم چند بازیکن خوب جذب کرده بود. ما اگر در دقایق پایانی به گل رسیده بودیم و از فرصت خود استفاده کرده بودیم، در پایان می‌توانستیم با نتیجه مساوی از زمین خارج شویم.
 
*می‌خواهیم موقعیت‌سازی کنیم و به گل برسیم و می‌خواهیم به این هدف خود برسیم. ما روی فاصله خطوط خود نیز کار کردیم تا بتوانیم این مشکل را هم حل کنیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *