خروج آمریکا از منطقه؛ مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت

1:01 - 09 فروردين 1401
کد خبر: ۷۹۹۱۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
کتاب «من قاسم سلیمانی هستم، سرباز ولایت»، در راستای بیان ابعاد مختلف شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت گردآوری شده است.
کتاب «من قاسم سلیمانی هستم، سرباز ولایت»، در راستای بیان ابعاد مختلف شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت گردآوری شده است، خبرگزاری میزان در سلسله برش‌هایی، به بازخوانی این کتاب می‌پردازد.
 
فصل پنجم|گوشــه‌ای از دســت آوردهــای شــهادت شهید سلیمانی
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود من به تنهایی برای مقابله با تو کافی‌ام...، ترامپ معنی این حرف را نفهمید!، خروج آمریکا از منطقه بی‌شک مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت است، اخراج آن‌ها از افغانستان، عراق، سوریه و... به طور کامل در آینده نزدیک است.
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
خون پاک شهید سلیمانی، توطئه ایران هراسی را در عراق از بین برد. شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز وحدت ملت ایران را بیش از گذشته مستحکم‌تر کرد، غلط بودن مذاکره با آمریکا را اثبات کرد، لزوم اتکا به توان داخل را نیز از پیام‌های شهادت سردار دل‌هاست.
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
ناامنی منطقه و غرب آسیا برای ارتش تروریست آمریکا، استحکام بنیان جبهه مقاومت، از آثار شهادت سیدالشهدای مقاومت است و حیثیت آمریکا را لکه‌دار کرد.
 
خون پاک سردار دل‌ها، هزاران حاج قاسم را در جهان اسلام و حتی در دل آزادی‌خواهان جهان متولد کرد، امروز ملت ایران تک به تک یک حاج قاسم هستند.
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
چون خبر شهادت مالک اشتر بـه امیـرالمؤمنین (ع) رسید بسیار اندوهگین و افسرده خاطر شدند گریست و بر منبر تشریف برده فرمودند:
«ما از خدا هستیم و بسوى او بـاز می‌گردیم و ستایش خداوندى را سزاست کـه پروردگار جهانیان است، بار خدایا من مصیبت اشتر را نـزد تـو بشمار مى‌آورم، زیرا مرگ او از سوگه‌اى روزگار است، خدا مالک را رحمت فرماید که به عهد خود وفا کرد، و مدتـش را به پایـان رسانید، و پروردگارش را ملاقات کرد، با اینکه ما تعهد کردیم که پس از مصیبت رسول خدا (ص) بر هر مصیبتى شکیبا باشیم، زیرا آن بزرگترین مصیبت‌هـا بـود. خدا مالک را جزاى خیر دهـد و چگونه مالک که اگر کوه بود کوهى عظیم و بزرگ بود، و اگر سنگ بـود سنگى سخت بــود، آگاه باشید بخدا سوگند مرگ تو اى مالک، جهانى را ویـران و جهانى را شـاد مى سازد یعنى اهل شام را خوشنود و عراق را خراب مى گرداند، بر مردى مانند مالک باید گریه کنندگان بگریند، آیا یاورى مانند مالک دیـده می‌شود، آیا ماننـد مالک کسى هست، آیا زنان از نزد طفلى بـر مى خیزند که ماننـد مالک شود.»
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
خبـر شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهـدی توسط بالگردهـای آمریکایی در عراق، یعنی اینکه راهبرد‌ها و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و آن‌ها مجبور شده‌اند دست به این جنایت هولناک بزنند. چرا؟ چون راه زمینی ایران از قائمیه تا ابوکمال باز شده و دسترسی ایران به مرز‌های فلسطین اشغالی بطور کامل برای انتقال نیرو و تجهیزات برای نابودی رژیم صهیونیستی مهیا شده است، امروز اگر حاج قاسم و ابوالمـدی به آرزوی خود رسیده‌اند، اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده‌اند که بتوانند نبرد را با نیرو‌های تازه نفس ادامه دهد.
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر سید علی رسید، اما بدانیم که این جبهه هـزاران مالک دارد و تیغ تدبیـر امام خامنه‌ای، هنوز هست، مبادا محزون شوید، مبادا ناامیـد شـوید، مبادا سست شوید، خـون حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود کما اینکه خون حمزه سیدالشهدا (ع) را حیات بخشید.
 
 
عید ۹/خروج آمریکا از منطقه مهمترین دستاورد خون پاک سیدالشهدای مقاومت
 
خون حاج قاسم و ابوالمهـدی عزیز، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت (ع) و دل‌بسته به اسلام را درراه مقاومـت محکـم خواهـد کرد. جبهه مقاومت از این بعد، بااقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود.
 
یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگـر به آخر خـط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. آمریکایی‌هـا من‌بعد نه در خلیج‌فارس که در هیچ کجای عالم دیگـر امنیـت نخواهند داشت، دعا کنیـد این خون‌هـا، زمینه ظهور حجت‌بن‌الحسـن (عج) را هرچه زودتر فراهم کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *