فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: هرگونه اشتباه دشمن با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد

15:01 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۵۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمندان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
- بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان مناطق این نیرو که به صورت دور سخنی برگزار شد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با به‌کارگیری سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته، جدید و بومی هرگونه نفوذ به حریم هوایی کشورمان را به مراتب برای دشمنان بسیار سخت کرده است.

وی نیروی پدافند هوایی ارتش را در دستیابی به تجهیزات پیشرفته پیشگام دانست و اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت تخصص و تعهد خود، پیشرفت‌های بسیار چشمگیر و شگرفی را در زمینه علوم پدافندی کسب کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه حفظ آمادگی رزمی و تقویت توان دفاعی این نیرو همواره با صیانت از آسمان کشورمان بدون وقفه و در طول شبانه روز در حال اجرا است تصریح کرد: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمندان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه پیشرفت علمی در کنار استفاده از تجارب پیشکسوتان باید در نیروی انسانی جوان پدافند هوایی نهادینه شود خاطرنشان کرد: تعهد، پویایی، انگیزه بالا و تلاش شبانه‌روزی کارکنان جوان پدافند هوایی، نوید آینده‌ای بسیار درخشان در این نیرو را می‌دهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *