رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی زمینی سپاه: ایران در حوزه دفاعی قدرت بزرگ در منطقه است

13:22 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۴۷۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز در حوزه نظامی و دفاعی قدرت بزرگ بازدارنده و پشتوانه قدرتمند و اطمینان بخش امنیت مردم و نظام اسلامی در منطقه هستیم.
- بنا به اعلام  سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در آیین افتتاح فاز دوم بیمارستان سیار تخصصی شهید آیت الله صدوقی در سپاهان شهر اصفهان، گفت: افتتاح فاز دوم این مجموعه خدماتی، بهداشتی و درمانی سپاه، گام دیگری در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و مشارکت نیرو‌های مسلح به نظام سلامت کشور و مبتنی بر ماهیت مردم یار و ذات خدمت پیشه سپاه است.

وی افزود: در کنار انجام دقیق و پیگیرانه و شبانه روزی همه اقدامات لازم برای انجام هر چه بهتر و مؤثرتر ماموریت‌های ذاتی، امنیتی، دفاعی و نظامی و به‌روزرسانی قدرت بازدارندگی، مردم یاری و خدمت به آنان را بخشی از ذات و ماهیت خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: امروز در حوزه نظامی و دفاعی قدرت بزرگ بازدارنده و پشتوانه قدرتمند و اطمینان بخش امنیت مردم و نظام اسلامی در منطقه هستیم.

پاکپور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مانند همه ادوار انقلاب و امروز قوی‌تر از گذشته، در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و همچنان از ظرفیت‌های خود برای انجام این رسالت بهره می‌گیرد و دوشادوش همه خادمان ملت، در میدان خدمت آماده و حاضر است.
 

برچسب ها: سپاه پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *