سیدصالحی: پدیده در مسیر خوبی قرار دارد/ با ادامه همین روند در لیگ می‌مانیم

12:21 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۸۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری و حفظ روند رو به رشد خود انجام خواهیم داد، پدیده در مسیر خوبی قرار دارد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در دیدار‌های قبلی خود هم عملکرد قابل قبولی داشتیم و حداقل در ۴-۳ بازی حق ما پیروزی بود، اما با بدشانسی روبرو شدیم. به صلاحدید کادرفنی در نیم فصل چند بازیکن جذب کردیم و برابر نفت مسجدسلیمان با احترام به این تیم، می‌توانستیم در همان نیمه اول ۳ بار دروازه آن‌ها را باز کنیم. در نهایت با لطف و عنایت خدا موفق شدیم در دقیقه ۹۰ به گل برسیم.

وی درباره شادی و هیجان بالای خود پس از گلی که به ثمر رسید گفت: در این ۴ ماه به ناحق مورد هجمه بودیم و هر نوع فحش و ناسزایی شنیدیم. من در فوتبال اعتبار کافی را برای خود دارم و صرفاً برای کمک به نماینده خوب خراسان به این باشگاه آمده‌ام، اما حواشی ناحقی علیه من و مجموعه باشگاه شکل گرفت. زحماتی که در این مدت می‌کشیدیم به چشم نمی‌آمد و هجمه زیادی علیه باشگاه و شخص من به وجود آمده بود. خوشبختانه با این برد مقداری به آرامش رسیده‌ایم.

*صحبت کردن درباره مشکلات پدیده لوث شده

مدیر تیم فوتبال پدیده در رابطه با شانس بقای این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: انسان به امید زنده است و تفکر تمام اعضای تیم این است که تمام تلاش خود را برای دفاع از اعتبار باشگاه انجام دهیم. به هارمونی و هماهنگی خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم با ادامه همین روند نتایج نیم فصل اول را جبران کرده و در لیگ برتر باقی بمانیم.

سیدصالحی در پاسخ به اینکه آیا در این مدت حمایتی از سوی مسئولان استان انجام شده یا خیر، گفت: هنوز که هنوز است هیچ حمایتی از سوی مسئولان ندیده‌ایم و اساساً صحبت کردن درباره مشکلات عدیده‌ی پدیده لوث شده است. مالک، هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان، تدارکات و... همه با هم یکدل هستیم و در این مسیر با توکل به خدا و کمک از امام رضا (ع) به پیش خواهیم رفت تا بتوانیم به مقصد مطلوب خود رسیده و سر بلند باشیم.

*مشکلی بابت بازی کردن بازیکنان آفریقایی وجود ندارد

وی درباره دو بازیکن اهل سودان جنوبی و حواشی عجیبی که در این مدت به همراه داشته‌اند عنوان کرد: از ابتدای فصل حواشی بسیار زیادی پیرامون باشگاه وجود داشت، مثلاً شایعه شده بود در تیم ما قمه‌کشی و بزن بزن وجود دارد و این حواشی به تیم آسیب زد. به حواشی کاری نداریم و تمرکز ما روی نتیجه‌گیری در زمین است. دو بازیکن آفریقایی ما بازی ملی دارند و استعلام‌های لازم برای صدور کارت بازی آن‌ها را گرفته‌ایم و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

سیدصالحی در رابطه با تقابل پدیده با هوادار تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: چند هفته سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و با هوادار، ذوب آهن، تراکتور و فجر که در جدول رده‌بندی نزدیک ما هستند روبرو خواهیم شد. تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری و حفظ روند رو به رشد خود انجام خواهیم داد، پدیده در مسیر خوبی قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *