خطیبی: آقای حیدری آن کلمه‌ای که درباره من استفاده کردی لایق خودت است/ بازی می‌توانست مساوی شود

21:39 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۳۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آقای حیدری آن کلمه‌ای که درباره من استفاده کردی لایق خودت است، شخصیت من بالاتر از این حرفاست.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ هم می‌توانست مساوی شود و هم ما ببریم، اما پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.
 
*اصلا از کیفیت داوری راضی نیستم نیمه اول در صحنه‌ای که اصلا آفساید نبود می‌توانستیم به گل برسیم یا گل پرسپولیس مشکوک به آفساید بود. بدتر از همه نحوه صحبت کردن پیام حیدری بود؛ در حالی که فکر می‌کردم وی مودب‌تر است، اما شخصیت داوری را زیر سوال برد. آقای حیدری آن کلمه‌ای که درباره من استفاده کردی لایق خودت است، شخصیت من بالاتر از این حرفاست.
 
*هم پرسپولیس می‌توانست برنده باشد، هم می‌شد ما برنده باشیم و اگر باهوش بودیم شاید می‌شد بازی حتی مساوی شود. کادر فنی پرسپولیس در اراک به ما تبریک گفت و ما هم به رسم ادب به آن‌ها تبریک می‌گویم.
 
*بعد از این صحبت من حرفی زد که همان چیز را به خودش می‌گویم. اگر بگوییم او با ما بد حرف زد کسی باور نمی‌کند. اگر یک مربی این کار را انجام بدهد فورا با او برخورد می‌کنند. الان او با من این مدلی صحبت کرده من باید به چه کسی اعتراض کنم؟
 
*به این مسائل رسیدگی نمی‌شود، ولی باز هم می‌گویم حرفی که به خود من زد برای خودش است. او شخصیتش را خوب به من نشان داد، اما در کل همه از بازی لذت بردند و هر دوتیم یک فوتبال تاکتیکی ارائه کردند. ما برای بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم و به امید خدا جبران خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *