رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سردار تنگسیری: امنیت پایدار و مطلوبی در شمال خلیج فارس برقرار است

13:46 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۸۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از یگان‌های نیروی دریایی سپاه، گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر اوضاع منطقه شمال خلیج فارس، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار است.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ضمن بازدید از یگان‌های نیروی دریایی سپاه در منطقه شمال خلیج فارس از نزدیک وضعیت آمادگی رزم و توان رزمی - عملیاتی یگان‌های شناوری، موشکی، جنگال و پهپادی را مورد بررسی میدانی قرار داد و آخرین تاکتیک‌ها و برنامه‌های ارتقاء توان رزم را به فرماندهان یگان‌های عمل کننده ابلاغ کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هدف از تداوم این بازدید‌ها و مشاهده عینی وضعیت یگان‌های مستقر در منطقه شمال خلیج فارس، بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزم یگان‌ها و عرض خداقوت به رزمندگان دریا دل منطقه سوم نیروی دریایی سپاه می‌باشد.

تنگسیری تصریح کرد: بحمدلله بررسی‌های میدانی نشان از وجود روحیه غیرت دینی، شجاعت و سلحشوری نیرو‌ها و آمادگی کامل سامانه‌ها و تجهیزات عملیاتی در تمامی وضعیت‌های رزم دریا پایه می‌باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام مثبت بودن سطح آمادگی‌ها برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان، افزود: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر اوضاع منطقه شمال خلیج فارس، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار است.

تنگسیری با اشاره به نقش و تأثیر معنویت در آمادگی رزم، اضافه کرد: آنچه در نیرو‌های مسلح و نیروی دریایی سپاه موج می‌زند، مشاهده روحیه معنوی و برادری است که هر چه تقویت شود هنوز جا برای ارتقاء دارد و باید بیشتر مورد توجه همه ما رزمندگان قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه این بازدید، با حضور در یادمان شهدای والفجر ۸ به مقبره شهدای والامقام و یادمان شهدای والفجر هشت، ادای احترام کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *