رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامداری: این سبک از بازی روزی یقه استقلال را می‌گیرد/ نباید به نتایج بد گذشته تراکتور نگاه کنیم

10:45 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۷۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید مقتدرتر ظاهر شود و این شکل و سبک از بازی ممکن است روزی یقه تیم را بگیرد.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در این دیدار روند پیروزی‌های اقتصادی استقلال و حفظ فاصله با تیم دوم جدول ادامه پیدا کرد و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند و کمی هم خوش شانس باشیم می‌توانیم در پایان فصل به قهرمانی لیگ برتر برسیم. استقلال باید مقتدرتر ظاهر شود و این شکل و سبک از بازی ممکن است روزی یقه تیم را بگیرد، شاید در یک بازی موفق به گلزنی نشویم و ممکن است با یک تساوی یا احیاناً باخت سایر تیم‌ها به ما برسند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گل گهر و سپاهان در بحث یارگیری قدرتمند عمل کرده‌اند و پرسپولیس هم پا به پای استقلال در حال پیشروی است آن‌ها می‌توانند به صدر نزدیک شده و خطرساز شوند. این شرایط و کسب پیروزی‌های متوالی خیلی خوب است، اما استقلال اقتدار و اطمینان‌ خاطر برای پیروزی در تمام بازی‌ها را ندارد و این مساله شاید روزی گریبان‌گیر تیم شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد دو خرید جدید این تیم گفت: آمانوف خیلی دیر و هنگامی که تیم تحت فشار بود به میدان آمد، البته فشار ذوب‌آهن خیلی سنگین نبود، اما آن‌ها توپ‌های ارسالی زیادی داشتند. به طور کلی تیم در دفاع بود و بازی این بازیکن ازبک خیلی به چشم نیامد و نمی‌توان او را به این زودی قضاوت کرد. صالح حردانی عملکرد خوبی داشت و با توجه به ایرانی بودن و آشنایی به شرایط لیگ برتر، می‌تواند در سمت راست برای استقلال مفید واقع شود.

اشکان نامداری در رابطه با تقابل استقلال و تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر در تبریز خاطرنشان کرد: تراکتور تیم خوبی است و نباید به نتایج بد هفته‌های گذشته آن‌ها نگاه کنیم. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و تغییراتی هم در این هفته‌ها داشته‌اند. بازی در تبریز در فصل زمستان برای هیچ تیمی آسان نیست و قطعاً استقلال روز سختی خواهد داشت. باید به بهترین شکل از موقعیت‌ها استفاده کرده و به یک پیروزی و ۳ امتیاز مهم دیگر برسیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *