توقف موقت مذاکرات بایرن مونیخ با مدافع

19:20 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۶۳۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
طبق گزارش جدید بیلد مذاکرات تمدید قرارداد بین بایرن و سرژ گنابری در حال حاضر موقتاً متوقف شده است.

- گفتگو‌های چند ماهه بین بایرن‌مونیخ و سرژ گنابری به دلیل عدم دستیابی به توافقی مناسب فعلاً متوقف شده است. طبق این گزارش، هم گنابری و هم باشگاه کاملاً به آینده مذاکرات خوشبین هستند و انتظار می‌رود مشکل خاصی برای تمدید گنبری وجود نداشته باشد.

دلیل تعلیق موقت مذاکرات در درجه اول به دستمزد مربوط می‌شود. گفته می‌شود گنابری و نمایندگانش سالانه ۱۵ میلیون یورو دستمزد می‌خواهند که بایرن نسبتاً تمایلی به پرداخت آن ندارد. آن‌ها قبلاً قرارداد جاشوا کیمیچ، لئون گورتزکا و کینگزلی کومان را با مبالغ جدید تمدید کرده‌اند و همچنان باید علاوه بر گنابری، به وضعیت مانوئل نویر، توماس مولر و رابرت لواندوفسکی نیز رسیدگی کنند.

در این مقطع، مشخص نیست دقیقاً چه زمانی مذاکرات قرارداد با گنابری و نمایندگانش از سر گرفته خواهد شد، اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر وجود موانع مهم وجود ندارد. مهمتر از آن، هیچ سیگنالی مبنی بر شکرآب شدن روابط بین بازیکن و باشگاه وجود ندارد، بنابراین مورد اصلی به مذاکرات دستمزد مربوط است.

بایرن می‌خواهد تمام تلاش خود را انجام دهد تا قرارداد جدید او قبل از شروع فصل آینده منعقد شود، زیرا در پایان فصل بعد قرارداد وی به پایان می‌رسد. این امر به ویژه با توجه به انکه باشگاه‌های مختلفی وضعیت گنابری را زیر نظر دارند مهم است.

رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که در سالیان اخیر دو بازیکن با قیمت پایین و رایگان از بایرن خریداری کرده و بر طبق ادعای رسانه‌های مختلف بدنبال گنابری نیز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *