معاون استاندار تهران: متقاضیان زمین در شهرک‌های صنعتی برای آغاز عملیات اجرایی اقدام کنند

11:02 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان هرچه سریع‌تر نسبت به شروع عملیات اجرایی و آغاز به کار واحد تولیدی خود اقدام کنند.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمین در شهرک‌های صنعتی استان و درخواست‌های متقاضیان همه کسانی که زمین دریافت کرده‌اند هرچه سریع‌تر نسبت به شروع عملیات اجرایی و آغاز به کار واحد تولیدی خود اقدام کنند. در صورت تعلل و عدم انجام فعالیت در بازه زمانی مشخص شده زمین استرداد و در اختیار متقاضیان ذی صلاح قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از همه بانک‌های عامل خواست شرایط اقتصادی کشور و وضعیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را مد نظر قرار داده و در روند بررسی مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی نهایت مساعدت را به عمل آورند.

معاون اقتصادی استاندار تهران همچنین عنوان کرد: کمک به تولیدکنندگان به عنوان گردانندگان چرخه اقتصادی کشور همواره مورد توجه مدیران استان قرار دارد و برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل، کمیته اقدام اقتصادی و بازدید‌های میدانی و همچنین عدم تعطیلی هیچ واحد تولیدی در دوسال اخیر گواه این موضوع است.

گفتنی است در این جلسه به مسایل و مشکلات غیربانکی ۱۰ طرح تولیدی در حوزه مالیات، تامین اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین مسایل و مشکلات بانکی ۸ واحد تولیدی با حضور بانک‌های مربوطه و متقاضیان رسیدگی شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *