سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری در نمایندگی ولی فقیه در سپاه افتتاح شد

16:19 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۳۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
آیین افتتاح سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با حضور سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برگزار شد.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، آیین افتتاح سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، جمعی از معاونین نمایندگی و ارتباط تصویری با رده‌های استانی، تابعه و نیرو‌ها، همزمان با سالروز ولادت امام جواد (ع) برگزار شد.

سردار فرجیان زاده اظهار داشت: خدا را شاکریم که مردم در روز ۲۲ بهمن جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه بیشتری برگزار کردند و ملت فهیم ایران ۲۲ بهمن تماشایی را با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا همانند سنوات گذشته، حماسه‌هایی از جنس ولایتمداری خلق کردند و با حضور کمی، کیفی و قابل توجهی بصورت آگاهانه، هوشمندانه و عالمانه در شهرها، روستاها، بخش ها، از شرق تا غرب و شمال تا جنوب کشور عزیزمان برپا داشتند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی در ادامه تشریح کرد: ملت غیور و شهید پرور ایران نشان دادند انقلاب متعلق به این مردم است و هر چند ویروس منحوس کرونا موجب شد تا راهپیمایی در شهر‌های قرمز رنگ به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود، اما پیام مردم این است که هنوز ما پاسدار و حافظ این انقلاب هستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه امروز در مراسم افتتاح فاز ۲ سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری هستیم افزود: هدف از افتتاح فاز ۲ این سامانه ارتباط بین ستاد‌های استانی و رده‌های تابعه است.

در این مراسم تعدادی از رده‌ها به ارائه گزارش پیرامون بهره گیری و استفاده از این سامانه پرداختند. همچنین مدیر فاوا نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گزارشی در خصوص اجرای تکمیلی فاز ۱ و مراحل اجرای فاز ۲ سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری بیان کرد.
 
 
 

برچسب ها: 22 بهمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *