معاون استاندار هرمزگان: امنیت پایدار یکی از شاخص‌های مهم استان ماست

7:00 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۳۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی ضرورتی غیر قابل اجتناب است، گفت: در استان هرمزگان با دارا بودن ۲ هزار ۴۰۰ کیلومترساحل و هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول نوار ساحلی و اشتراکات مرزی با کشور‌های امارات و پاکستان؛ امنیت پایدار یکی از شاخص‌های مهم سیاسی محسوب می‌شود.
علی رئوفی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شاخص‌های برجسته امنیتی و سیاسی شاخص استان هرمزگان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیان داشت: امنیت پایداری که هم اینک در استان جنوبی هرمزگان وجود دارد به برکت خون شهدا، تلاش مسئولان، مجاهدت مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی فراهم شده است که از همه جهات حائز اهمیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: در استان هرمزگان با دارا بودن ۲ هزار ۴۰۰ کلیومترساحل و هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول نوار ساحلی و اشتراکات مرزی با کشور‌های امارات و پاکستان؛ امنیت پایدار یکی از شاخص‌های مهم سیاسی در این استان محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه از نظر تامین امنیت جزو استان‌های رده دوم و سوم کشور هستیم، عنوان کرد: امنیت با وجود همه مخاطرات در این استان حرف اول را می‌زند.
 
رئوفی با اشاره به اینکه امنیت زیرپایه جذب سرمایه گذاری در این استان زرخیز است، عنوان کرد: در دوره جدید برنامه‌ریزی‌های  زیادی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی صورت گرفته تا به رونق اقتصادی استان کمک کند. 
 
وی با بیان اینکه امروزه عصر دانش و فناوری است و همه کشور‌ها با این محور دنیا را فتح کردند، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی در این دوران ضرورتی غیر قابل اجتناب است و در این راستا مبادلات کالا با همه کشور‌های دوست و همسایه برای دور زدن تحریم‌ها موثر خواهدبود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *