خطیبی: فولاد بازیکنان با کیفیتی جذب کرده/ امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم

15:56 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فولاد در نقل و انتقالات بیشترین بازیکن را گرفته، بازیکنان با کیفیتی جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول داشته است.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فولاد در نقل و انتقالات نیم فصل بیشترین بازیکن را گرفته است. بازیکنان با کیفیتی هم جذب کرده و تغییراتی نسبت به نیم‌فصل اول داشته است. ما هم در خط حمله مشکل داشتیم و چندین‌بار هم لیست دادیم، باشگاه هم زحمت کشید، اما باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان مدنظر ما بودند آن‌ها را به ما ندادند.

*فقط یکی دو نفر را در خط حمله جذب کردیم، چون فقط در این پست نیاز به بازیکن داشتیم. این بازیکنان هم تازه به جمع ما اضافه شده‌اند و زود است در مورد شرایط بدنی و فنی آن‌ها حرف بزنیم. امیدوارم آن‌ها در طول فصل به ما کمک کنند.

*دیدار با فولاد بازی اول نیم‌فصل دوم است و دوست داریم مانند نیم‌فصل اول شروع خوبی داشته باشیم. در نیم‌فصل دوم به مراتب بازی‌ها سخت‌تر است. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب از همراه با برد و امتیاز خوب به نمایش بگذاریم. سعی کردیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم. نقاط قوت فولاد را هم بررسی کردیم. از زمانی که نکونام آمده شرایط این تیم تغییر کرده و امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *