رجبی: با تمام توان از نام فولاد دفاع خواهیم کرد/ امیدواریم شیری زودتر به ما ملحق شود

16:28 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۰۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مذاکرات با شیری انجام شده و توافقات صورت گرفته است و امیدواریم طی چند ساعت آینده به ما ملحق شود.

- حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی سختی داریم. تیمی که بسیار دونده و پرتلاش است و درگیرانه بازی می‌کند. این تیم بازیکنان سرعتی در خط جلوی خود دارد و همین باعث می‌شود کار ما بسیار سخت شود. امیدواریم بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

*قرارداد فولاد با مهدی شیری؟ از گرشاسبی، اعضای هیات مدیره، ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان که شرایط را برای جذب بازیکن فراهم کردند، تشکر می‌کنم. تاکنون موفق به جذب ۵ بازیکن شده‌ایم که از این موضوع خوشحالیم. مذاکرات با شیری انجام شده و توافقات صورت گرفته است و امیدواریم طی چند ساعت آینده به ما ملحق شود. درباره بازیکن آسیایی نیز، چون هنوز زمان داریم، در چند روز آینده باشگاه همچنان پیگیر است تا یک بازیکن آسیایی جذب شود.

*در دو سال اخیر با توجه به بسته بودن پنجره مان به تیم بسیار فشار آمد و امسال هم با توجه به اینکه از ابتدای فصل همراه با تیم نبودیم، شرایط را برای تیم سخت می‌کند، اما با توجه به نفراتی که جذب شده است و البته زمان می‌برد تا هماهنگ شوند. با تمام انرژی و توانمان سعی می‌کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم و بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مرحله اول صعود کنیم.

*برای بازی فردا حمید بوحمدان را به دلیل اخراج دربازی با پرسپولیس در سوپرجام در اختیار نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *