قاسمی‌نژاد به پیکان پیوست / پورهاشم راهی ذوب‌آهن شد

17:11 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۷۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
امروز تیم‌های فجر سپاسی، تراکتور، پیکان و ذوب‌آهن چهار بازیکن را جذب کردند.

- پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم، روز ۲۳ بهمن بسته می‌شود و به همین منظور تیم‌های لیگ برتری نفرات مورد نظر کادر فنی خودشان را جذب می‌کنند.

تیم‌های فجر سپاسی شیراز، تراکتور، پیکان و ذوب‌آهن امروز چهار بازیکن را جذب کردند.

*یوسف وکیا مدافع راست نیم فصل اول خیبر خرم آباد با عقد قراردادی به فجرشهید سپاسی پیوست.‌‌ وکیا سابقه بازی در فولاد، گل گهر، نفت مسجدسلیمان و پدیده را در کارنامه دارد.‌

*پیرو درخواست کادرفنی و تلاش و پیگیری‌های مدیریت باشگاه، رضایت‌نامه نادر محمدی گرفته شد و این بازیکن با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. این مدافع ۲۴ ساله در نیم فصل نخست مسابقات در تیم پیکان بازی می‌کرد.

*محمد قاسمی‌نژاد هافبک باتجربه فوتبال که نیم فصل اول لیگ برتر را در فولاد خوزستان گذراند، با عقد قراردادی ۱.۵ ساله به پیکان تهران پیوست. قاسمی نژاد که جدایی اش از فولاد قطعی شده بود، امروز بعد از برگزاری جلسه با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان به توافق نهایی رسید و قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند.

*حسام پورهاشم، مدافع تیم پدیده مشهد به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد. سابقه حضور در تیم های گل گهر و پدیده مشهد را در کارنامه خود دارد و اینک با عقد قرارداد خود، رسما به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *