گودرزی: فولاد از ابتدا هم تیمی معمولی نبود/ توافق با خارجی‌ها قطعی نشده

9:32 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۲۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: از بازیکنان جدید راضی هستیم، ولی نفرات دیگری هم اضافه می‌شوند، ولی با خارجی‌های مورد نظر هنوز توافق نکردیم.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، پس از قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در سوپر جام فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از تغییر و تحولات اخیر این اولین بازی رسمی ما بود. هم خوب بازی کردیم و هم نتیجه خوبی گرفتیم. این قهرمانی از نظر انگیزشی برای تیم ما مثبت بود. نفرات جدید هر کدام در دقایقی که در میدان حضور داشتند خوب بازی کردند. فقط گردان در میدان نبود که چون کارتش صادر نشده بود نتوانست در این بازی ما را همراهی کند. در کل شرایط برای ما در این بازی خوب بود و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی در مورد اشک‌های مرادیان بعد از بازی و اینکه این اشک‌ها می‌تواند به پیوستن شهاب گردان به فولاد مربوط باشد گفت: درست است، شاید این موضوع بی تاثیر نباشد، اما ما قرار است یک تیم باشیم و هنوز مشخص نیست چه کسی فیکس بازی می‌کند. ما از عملکرد تمام نفرات قبلی و جدید راضی هستیم. این بازیکنان باید در ترکیب جا بیفتند و تیم از کمبود بازیکن راحت شود تا بتوانند در لیگ و آسیا کمک کنند. چند بازیکن دیگر و البته بازیکن خارجی در لیستمان داریم که فعلاً توافقی حاصل نشده و اگر قطعی شد اعلام می‌کنیم.

*با وسواس زیادی در نقل و انتقالات فعالیت کردیم

این عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد با اشاره به این که در نقل و انتقالات با وسواس زیادی فعالیت کردند، تصریح کرد: تمام بازیکنانمان را با حساب و کتاب جذب کردیم. نفراتی لازم بود که در خطوط مختلف به ما کمک کنند. در این بازی مشخص شد که نفرات خوبی جذب شدند و در ادامه می‌توانند به کادرفنی کمک کنند. عملکرد فنی تیم خوب بود و روز به روز بهتر می‌شود. برخی از این بازیکنان تجربه آسیایی دارند و بار تیم را بالا بردند.

گودرزی با ابراز رضایت از همکاری مجدد با نکونام گفت: قطعا از این تغییر راضی هستیم. یکی از مشکلات تیم ما نبود بازیکنان مورد نیاز در برخی پست‌ها بود. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. ما در ابتدای فصل برخی نفرات خوب را از دست دادیم و به نوعی تیممان خالی از بازیکن بود. در حال حاضر مجموعه موفقی هستیم و همه با هم اتحاد دارند. حتی مهندس ابراهیمی در اردوی تهران هم آمد، پاداش داده و به تیم روحیه داد.

*آذری می‌تواند از هر کسی دوست دارد تعریف کند، حتی درختان باشگاه

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی بین سعید آذری مدیرعامل قبلی فولاد با هیئت مدیره باشگاه وجود دارد، چون در تبریکاتش نامی از آن‌ها نیاورده است؟ گفت: آذری خارج از مجموعه فولاد است و هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد. ما چه عکس العملی می‌توانیم در چنین شرایط نشان دهیم؟ این چیز‌ها برای ما مهم نیست. خدا را شکر باشگاه فولاد شرایط خوبی از مدیران بالا دستی تا هیئت مدیره دارد و همه در فرایندی مثبت کار می‌کنند. قرار است شرایط تیم در این فصل و فصول آینده در برنامه‌ای طولانی مدت به بهترین شکل انجام شود. آذری می‌تواند از هر که دوست دارد تعریف کند حتی از درختان باشگاه که هوای خوبی تولید می‌کنند و تیم نفس می‌کشد.

نایب رئیس باشگاه فولاد با اشاره به اینکه توقعات از این تیم بالا رفته است تاکید کرد: فولاد از ابتدا هم تیمی معمولی نبود. تیمی خوب و با برنامه بودیم که در ابتدای فصل با جدا شدن چند بازیکن کلیدی اُفت کردیم. بدون شک ما به مدار قبلی برمی گردیم. قطعاً عیار تیم بالا می‌رود چرا که نفرات خوبی به مجموعه اضافه شدند و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *