۴۲ مصوبه سفر‌های شهرستانی استاندار تهران اجرا شده است

16:30 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۰۰۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه ۴۲ مصوبه سفر‌های شهرستانی استاندار اجرا شده است، گفت: اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی تا آخرین مورد پیگیری خواهد شد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار تهران به شهرستان‌های استان اظهار داشت: ۴۲ مصوبه از ۶۷ مصوبه سفر استاندار تهران به هفت شهرستان استان عملیاتی شده و اجرای مصوبات تا آخرین مورد پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ستاد تسهیل و سفر‌های شهرستانی استاندار افزود: در اجرای مصوبات سفر هیچ توجیهی برای مدیران قابل قبول نیست چراکه مدیران با اشراف کامل بر وظایف تحت امر خود و همچنین آگاهی از قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در جلسات حضور می‌یابند و باید در اجرای کامل مصوبات اقدامات لازم را در زمان تعیین شده انجام دهند.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: متقاضیان و صاحبان صنایع تولیدی اطمینان داشته باشند تصمیماتی که در بازدید‌ها و سفر‌های شهرستانی استاندار تهران گرفته می‌شود تا اجرای کامل پیگیری خواهد شد، مگر اینکه محدودیت‌های قانونی داشته باشد که در این صورت نسبت به اصلاح مصوبه اقدام می‌گردد.

عسگری سپس تاکید کرد: هدف از برگزاری جلسات پیگیری مصوبات سفر‌های شهرستانی بررسی و ارائه راهکار‌های مناسب برای عملیاتی کردن مصوبات و حل مشکل واحد‌های تولیدی و متقاضیان است و انتظار می‌رود مدیران طبق برنامه زمانبندی نتایج اقدامات خود را به حوزه اقتصادی استانداری ارسال نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *