بیانکونری برنده نقل و انتقالات؛ انتقام‌گیری با درخشش خرید‌های جدید

9:38 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی خرید‌های جدید خود موفق به کسب ۳ امتیازی مهم شد.

- تیم فوتبال یوونتوس پس از ۹ فصل سلطه مطلق بر سری آ ایتالیا مدتی است اُفت کرده و نشانی از آن تیم مقتدر سابق ندارد. آن‌ها فصل پیش در رقابت کسب اسکودتو در همان میانه‌های فصل مغلوب آنتونیو کونته و اینتر شدند و با تلاش زیاد و کمی خوش شانسی به رده چهارم لیگ ایتالیا رسیدند.

پس از اخراج آندره‌آ پیرلو، یووه مجدداً به ماسیمیلیانو آلگری اعتماد کرد، اما وی نیز با وجود قدرت گرفتن اینتر، میلان و ناپولی و البته ضعف تیم خودش و کسب نتایج دور از انتظار، این فصل مدام در حوالی رتبه چهارم تا هشتم جدول سری‌ها قرار گرفت.

مدیران یوونتوس زمستان امسال برای سرمربی با تجربه خود سنگ تمام گذاشتند و پدیده نوظهور فوتبال جهان را جذب کردند. دوشان ولاهوویچ ۲۲ ساله که در دو فصل اخیر و در تیم متوسط فیورنتینا آمار گلزنی بسیار خوبی از خود به ثبت رسانده بود با مبلغ ۸۰ میلیون یورو راهی تورین شد. همچنین دنیس زکریا هافبک ۲۵ ساله تیم ملی سوئیس هم با مبلغی حدود ۹ میلیون یورو از مونشن گلادباخ به یوونتوس پیوست تا ضعف‌های خط هافبک این تیم تا حدودی برطرف شود.

یوونتوس دیشب میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با گلزنی دو خرید جدید خود شروعی خوب پس از فیفادی داشته باشد. ولاهویچ در دقیقه ۱۳ و زکریا در دقیقه ۶۱ دروازه حریف را باز کردند تا یووه موقتا به رده چهارم جدول برسد. شاگردان الگری در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک مغلوب کرونا شده بودند و با درخشش خرید‌های جدید خود توانستند انتقام دور رفت را از شاگردان ایگور تودور بگیرند.

در بین سایر تیم‌های ایتالیایی، اینتر با جذب رابین گوسنس و فیلیپه کایسدو، میلان با جذب مارکو لازتیچ ۱۷ ساله و ناپولی با جذب قرضی اکسل توانزبه، عملکرد نسبتا ضعیف تری از بانوی پیر داشته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *