استقبال جوانان عراقی از خاطرات سردار دل ها در کتاب «شاید پیش از اذان صبح»

9:01 - 17 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۴۳۹
یک نویسنده کتاب گفت: ظاهرا جوانان عراقی بسیار خوب توانستند با کتاب «شاید پیش از اذان صبح» ارتباط برقرار کنند این تماس‌ها نشان می‌داد که آنان از ترجمه کتاب راضی بودند و در نتیجه توانسته بودند بسیار خوب با کتاب ارتباط برقرار کنند.

احمد یوسف زاده در گفت‌وگو با میزان پیرامون استقبال مردمی از کتاب «شاید پیش از اذان صبح» گفت: کتاب «شاید پیش از اذان صبح» هم اکنون به چاپ دهم رسیده است کتاب به اثری در وصف سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و شامل خاطرات و دلنوشته‌هایی برای اين شهيد عزيز است.

وی در همین راستا ادامه داد: از زمانی که کتاب به زبان عربی ترجمه شده و در کشور‌های عراق و لبنان منتشر شد با استقبال چشمگیری مواجه شدم بسیاری از مخاطبان در دایرکت‌های اینستا برای من متن‌های احساسی می‌فرستادند و این امر نشان می‌دهد آنان کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را خوانده اند.

یوسف زاده در مورد یکی از مخاطبانش که در کشور عراق است ابراز کرد: در یکی از دایره هایم که متعلق به زنی در کشور عراق بود متن‌هایی جذاب دریافت کردم متن‌هایی که در آن پیرامون جذابیت‌های کتاب «شاید پیش از اذان صبح» سخن گفته بود در پیامش بیان کرده بود که من کتاب را با اشک خواندم و کتاب «شاید پیش از اذان صبح» را در یکی از فروشگاه‌های نجف پیدا کرده و خریداری کردم.

وی به استقبال جوانان عراقی از کتاب «شاید پیش از اذان صبح» اشاره و ابراز کرد: ظاهرا جوانان عراقی بسیار خوب توانستند با کتاب «شاید پیش از اذان صبح» ارتباط برقرار کنند این تماس‌ها نشان می‌داد که آنان از ترجمه کتاب راضی بودند و در نتیجه توانسته بودند بسیار خوب با کتاب ارتباط برقرار کنند.

نویسنده کتاب «بیست و سه نفر» ابراز کرد: کتاب «شاید پیش از اذان صبح» با کمک مریم صفی الدین که در کشور لبنان ترجه شد و به عربی نتشر شده و خوشبختانه مورد استقبال مردم این کشور‌ها قرار گرفته است.

یوسف زاده در مورد کتاب «شاید پیش از اذان صبح» خاطرنشان کرد: من در بخش ابتدایی کتاب نیز گفته ام که سال‌هایی که می‌جنگید، دعای خیر و نگاه ترسانم دنبالش بود که جانش از بلا دور باشد. خودش اما، نگاهش جایی دیگر بود و سرانجام خداوند او را که می‌جنگید، بر ما که نشسته بودیم با پاداش شهادت برتری داد.»

وی در بخش‌های دیگر کتاب «شاید پیش از اذان صبح» با مخاطب دل نوشته‌ها و خاطرات سال‌های دور و نزدیکم را که در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی است را با مخاطب مرور کردم در این روایت‌ها مطالب خواندنی از شیوه سلوک و زندگی و فرماندهی شهید سلیمانی پیش روی مخاطب قرار دادم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *