رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انوشیروانی: وزارت ورزش باید سریع‌تر تکلیف وزنه‌بردای را مشخص کند/ داوودی تمام فاکتور‌های وزنه‌بردار موفق را دارد

7:45 - 16 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۱۳۳
پیشکسوت وزنه‌برداری ایران گفت: مشکلاتی در روابط بین‌الملل، امکانات، سخت‌افزار و همچنین زیر ساخت‌ها در استان‌ها داریم.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: همه منتظر تصمیم وزارت ورزش در مورد بازنشستگی علی مرادی هستند، البته وزارت ورزش هم مکاتبات خود را با سازمان بازنشستگی انجام داده تا روال این موضوع قانونی طی شود. هر چه است باید دید نظر وزیر ورزش چیست و چه برنامه‌ای برای این فدراسیون دارند. فدراسیون شرایطی دارد که باید تغییرات قابل توجهی در آن صورت گیرد. مشکلاتی در روابط بین‌الملل، امکانات، سخت‌افزار و همچنین زیر ساخت‌ها در استان‌ها داریم.

وی در مورد عملکرد علی مرادی در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فدراسیون وزنه‌برداری نیاز به بازنگری در بحث مشارکت با بخش خصوصی دارد تا وزنه‌برداری بتواند به روز‌های خوب و اوج خودش برگردد. مرادی هر کاری از دستش برآمده برای این رشته المپیکی انجام داده است. به نظرم هر کاری معایب و محاسن خود را دارد. به او خدا قوت می‌گویم و در ادامه مسیر برای وی آرزوی موفقیت دارم.

*باید تغییراتی در فدراسیون و این روند صورت پذیرد

پیشکسوت وزنه‌برداری درباره اینکه شرایط این فدراسیون را برای بازی‌های آسیایی چگونه می‌بیند، پاسخ داد: با توجه به فرصت کم تا بازی‌های آسیایی وزارت ورزش باید تعجیل کند و تکلیف فدراسیون را روشن کند تا پس از آن برنامه‌ریزی خوبی برای بازی‌های آسیایی شود. واقعیت امر اینست که وزنه‌برداری ظرفیت خوبی برای مدال خوب دارد به شرط اینکه وضعیت ایده‌آل برای ورزشکاران مهیا شود. از همه مهم‌تر اینکه ظرفیت‌ها را خوب بشناسیم تا مانند اتفاقات المپیک بعدا حسرت نخوریم و بگوییم که چرا این کار‌ها را نکردیم و آن اتفاقات افتاد.

دارنده مدال نقره المپیک لندن درباره وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی با توجه به اتفاقات اخیر اظهار کرد: بالاخره این دو نفر از ورزشکاران خوب و ارزشمند هستند و اگر خوب تمرین کنند، امید‌های وزنه‌برداری ایران برای کسب مدال در میادین بزرگ بین‌المللی هستند. احساس می‌کنم بالاخره باید تغییراتی در فدراسیون و این روند صورت پذیرد. باید شرایط ایده‌آل از لحاظ اردویی و سایر موارد برای این دو وزنه‌برداری فراهم شود و از اردو‌های تیم ملی هم کنار نمانند.

*وزیر صلاح ببیند سرپرستی فدراسیون را قبول می‌کنم

وی درباره اینکه آیا برای سرپرستی فدراسیون با او صحبتی شده، توضیح داد: در مورد سرپرستی فدراسیون هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. باید در این مورد وزیر و مسئولان تصمیم بگیرند تا بهترین اتفاقات برای این رشته رقم بخورد. اگر وزیر برای سرپرستی فدراسیون من را صلاح ببیند، با تمام توان و با وجود کم و کاستی‌ها در خدمت این رشته خواهم بود تا بتوانیم شرایط را ثبات دهم.

دارنده مدال نقره جهانی پاریس درباره شرایط علی داوودی برای بازی‌های آسیایی، گفت: داوودی امید‌ اصلی ما برای آینده است تا در یک یا دو المپیک با توجه به شرایط سنی و وضعیت بدنی‌اش حضور داشته باشد. البته به نظرم دیگر قهرمانان هم می‌توانند برای وزنه‌برداری ایران نتایج خوبی بگیرند. داوودی وزنه‌بردار خوب و قابل اطمینانی است که زمان لازم برای کسب موفقیت را دارد. او می‌تواند در آینده حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. داوودی تمام فاکتور‌های یک وزنه‌بردار موفق را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *