استاندار تهران: ۴٧۴ پروژه اقتصادی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود

9:06 - 15 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۸۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با بیان اینکه ۴٧۴ پروژه اقتصادی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود،گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های صنعت، معدن و اشتغال اجرایی و عملیاتی می‌شوند و اعتباری بالغ بر ١٢ هزار ٧۶٧ میلیارد تومان برای اجرای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.
محسن منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری استان تهران در دهه فجر امسال گفت: هزار و ١٩۴ پروژه در دهه فجر در استان تهران بهره‌برداری می‌شود که ٢٢ هزار و ۴٠٨ میلیارد تومان  اعتبار جهت تحقق این پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

منصوری با بیان اینکه از این تعداد ۴٧۴ پروژه اقتصادی است، افزود: در حوزه‌های صنعت، معدن و اشتغال اجرایی و عملیاتی می‌شوند و اعتباری بالغ بر ١٢ هزار ٧۶٧ میلیارد تومان برای اجرای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که به تفکیک در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود، گفت: ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۹۶۹ تومان در شهرستان ورامین، ۱۴۰ پروژه در شهرستان پاکدشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۲۲تومان، ۶۸ پروژه در فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۹۷۳تومان، ۶۳ پروژه در دماوند با اعتباری بالغ بر ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۴۷ تومان به بهره برداری و افتتاح می‌رسند.

منصوری افزود: ۴۵ پروژه در شمیرانات با ۱.۰۶۴.۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار، در تهران ۹۴ پروژه با ۴۶.۲۶۷.۶۲۶ میلیارد ریال اعتبار، درقدس ۲۱ پروژه با ۱.۵۰۶.۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار، در ملارد ۸۹ پروژه با ۱۱.۲۷۴.۵۸۸ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسند.

استاندار تهران تاکید کرد: ۳۴ پروژه در پیشوا با ۲.۷۵۱.۰۱۷ میلیارد تومان اعتبار، ۳۱ پروژه در قرچک با ۱.۵۳۶.۴۶۸ میلیارد تومان اعتبار، ۵۸ پروژه در پردیس با ۲۴.۷۱۹.۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار،۱۰۸  پروژه در شهرستان ری با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان، ۳۱ پروژه در بهارستان با اعتباری بالغ بر ۱.۶۹۴.۷۶۹ میلیارد تومان، ۸۶ پروژه در شهریار با اعتباری بالغ بر ۸.۳۳۰.۶۴۲ میلیارد تومان، ۷۷ پروژه در اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۱.۵۹۲.۶۲۳ میلیارد تومان و در رباط کریم ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳.۹۸۲.۹۷۷ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و افتتاحی می‌شوند.


منصوری بیان کرد: در شهرستان ری بیشترین تعداد پروژه‌ها با حدود ۱۰۸مورد و اشتغالزایی ۳۵۲ نفر  در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *