رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکوچیچ: اخراج محرمی تیم را تحت فشار قرار داد/ نورافکن نشان داد تصمیم من درست بوده

20:31 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود اینکه تحت فشار بودیم، توانستیم موقعیت‌هایی هم ایجاد کنیم.

- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پایان بازی مقابل امارات صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌حوانید.

* ۲ مورد امروز من را راضی نگه می‌دارد. ابتدا نمایشی بود که در نیمه اول داشتیم و دوم اینکه توانستیم توپ و میدان را کنترل کرده و خیلی خوب بازی کردیم.

* در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم تحت فشار قرار گرفت، اما عملکرد خوبی داشتیم. از این مسئله راضی هستم، زیرا با وجود اینکه تحت فشار بودیم، توانستیم موقعیت‌هایی هم ایجاد کنیم.

* امید نورافکن امروز بازی بسیار خوبی انجام داد و نشان داد تصمیم من درست بوده است. برای بخش مدافعان تیم در این بازی باید راه حل جدیدی انتخاب می‌کردیم. به همین دلیل نورافکن انتخاب من بود. انتخاب درستی هم بود و خیلی خوب بازی کرد.
 
* البته گفتید این بازی دارای اهمیت کمتری بود، اما کاملا دیدار پراهمیتی بود. سوال کردید چرا راهکار‌های جدیدی را امتحان نکردم، اما دقیقا همین کار را کرده و از نورافکن در پست دفاع وسط استفاده کردم.
 
* زمانی که امارات دست به تعویض زد و مهاجمان بلند قامت خود را به بازی آورد ما هم واکنش نشان داده و مدافعان وسط دیگری را به بازی آوردیم تا برتری خود را در توپ‌های بلند حفظ کنیم.

 * بازیکنان باکیفیتی در قسمت حمله و پیشانی هجومی تیم ملی در اختیار داریم. طبیعی است بازیکنی موقعیتی را از دست بدهد. جدا از تمام بحث‌ها به بازیکنانم افتخار کرده و از مهاجمانم بسیار راضی هستم. این موضوع و دغدغه‌ای نیست که بخواهم به آن بپردازم. همانطور که گفتم از بازیکنانم رضایت کامل دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *