معافیت نفرات انفرادی رقابت‌های جهانی و آسیایی از حضور در کاراته قهرمانی کشور

18:00 - 10 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۰۸۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی کاراته، نفرات تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت‌های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی کاراته) در رده سنی بزرگسالان، جام یادآوره سردار شهید سید محمد حجازی در بخش بانوان طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ و در بخش آقایان طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار میگردد.

این رقابت‌ها جهت انتخاب ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی، نفرات انفرادی کاراته کا‌های تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت‌های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، معاف هستند و سایر نفرات برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید به روی تاتامی بروند.

لازم به یادآوری است که در بخش کومیته مردان ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می‌شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

در بخش کومیته بانوان نیز ۵ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان، سوم مشترک و همچنین یک ورزشکار در هر وزن به انتخاب کادرفنی به اردو دعوت می‌شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

در بخش کاتای آقایان و بانوان نیز ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می‌شوند تا در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار به رقابت با یکدیگر بپردازند.

همچنین بنا بر اعلام سید شهرام هروی و فرخناز ارباب سرمربیان تیم‌های ملی کومیته مردان و بانوان با توجه به شرایط ویژه بهمن عسگری و حمیده عباسعلی پس از رفع محرومیت و مصدومیت در خصوص چگونگی حضور ان‌ها در انتخابی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *