رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسن رحیمی رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد

12:43 - 09 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۷۲۳
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را باحفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.
- آیت الله صادق آملی لاریجانی با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با حفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

جناب آقای حسن رحیمی
مشاور محترم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر به سوابق، تجارب و توانمندی‌های جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی» مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌شوید.
 
امید است، با توکل به خداوند متعال و با همت و تلاش در راه اندازی و ساماندهی فعالیت‌های این مرکز، مسئولیت‌های محوله را به احسن وجه به انجام رسانیده و منشاء خدمات موثری باشید.
 
در ضمن از خدمات و تلاش‌های آقای دکتر سیدصادق موحد در مدت تصدی حوزه معاونت اطلاع رسانی و امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تقدیر و تشکر می‌نمایم.

حسن رحیمی دارای سوابق و تحصیلات حقوقی، قضایی بوده و سال‌ها مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه و همچنین وزارت دادگستری راعهده‌دار بوده است. صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجله حقوقی دادگستر، سردبیری مجله دادرسی و نگارش وانتشار ده‌ها مقاله در زمینه‌های حقوقی، قضایی و اجتماعی را نیز در پیشینه رسانه‌ای خود دارد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *