عصبانیت آمریکایی‌ها گواه ابعاد مثبت سفر رئیس‌جمهور به مسکو است

12:33 - 09 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۲۱۰
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی بابیان اینکه عصبانیت آمریکای جنایت‌کار، گواه ابعاد مثبت و تأثیرگذار سفر رئیس‌جمهور به مسکو است، گفت: هر جا که می‌بینید آمریکا از رفتار شما خشمگین است بدانید مسیر را درست طی می‌کنید.
حجت‌الاسلام سید سعید طبائی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به روسیه، این سفر را منشأ خیرات و برکات برای کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی دانست و گفت: دولت انقلابی در حوزه توسعه روابط با همسایگان اقدامات خوبی انجام داده است.
 
دولت انقلابی آقای رئیسی در ابعاد مختلف دیپلماسی عملکرد عالی ارائه کرده است
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی تأکید کرد: دولت انقلابی آقای رئیسی در ابعاد مختلف دیپلماسی عملکرد عالی ارائه کرده است، توسعه روابط و تعاملات با روسیه می‌تواند ازاین‌دست اقدامات باشد.
 
دیپلماسی دولت سیزدهم با این هدف در حال انجام است که دیگران نگویند جمهوری اسلامی ایران منزوی است
طبائی تصریح کرد: عصبانیت آمریکای جنایت‌کار، گواه ابعاد مثبت و تأثیرگذار سفر رئیس‌جمهور به مسکو است و هر جا که می‌بینید آمریکا از رفتار شما خشمگین است بدانید مسیر را درست طی می‌کنید.
 
 
سفر رئیس‌جمهور به روسیه به نفع ملت ایران است
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی گفت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه به‌ویژه حول محور دیپلماسی سیاسی به نفع ملت ایران و در راستای حفظ و حراست از منافع ملی است.
 
طبائی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و کاهش قدرت خرید مردم و مشکل معیشتی ملت بزرگ ایران، این تعاملات باید بیشتر در زمینه اقتصادی انجام شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *