فروغی: برای المپیک پاریس برنامه دارم/ مشکلی با دبیر ندارم

11:14 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۵۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: سطح کشتی قطعا بالاتر از تیراندازی است، اما دوست داریم به همان تناسب به تیراندازی هم رسیدگی شود.

- جواد فروغی درباره اینکه بار‌ها از مشکلات و دغدغه‌ها در حضور مسئولان صحبت کرده‌اید، آیا اقدامی برای حل آن صورت گرفته، اظهار داشت: اینکه بگوییم ما اکنون درگیر مشکلات هستیم پس کسی برای حل آن اقدامی نکرده حرف درستی نیست. با وجود شکایت‌ها و گله‌هایی که حین بازدید کردم، اما می‌دانم اقدامات خوبی انجام شده است. هم مبینی و صالحی‌امیری و همکارانش تلاش را می‌کنند، اما مشکلات جاری است. اقدامات برای رفع مشکلات شده مثلا برای تهیه فشنگ اقدام شده و خوب تهیه شد. ساچمه هم همینطور آن هم ساچمه استاندارد.

دارنده مدال طلای المپیک در تپانچه بادی گفت: پس نیاز به لطف و همکاری عزیزان و تامین منابع مالی هست. بحث رسانه‌ها هم بود که بیشتر درگیر بشوند. تیراندازی دو سه سالی هست که بهتر دیده می‌شود، اما احساس می‌کنم در سطح ایده آلی که باید باشد نیست. انتظار نداریم در صدر اخبار بلکه ما دوست داریم تیراندازی جزو اخبار درجه اول کشور باشد، اما متاسفانه اخبار تیراندازی خوب پوشش داده نمی‌شود. ممکن است حداکثر چند خبرنگار بیایند و اخبار منتشر شود، اما اینکه دوربین بیاید و این رشته تبلیغ و معرفی شود وجود ندارد. عاجزانه از اصحاب رسانه می‌خواهم که در بالاترین سطح تیراندازی را پوشش دهند.

فروغی درباره رکورد‌هایی که در تمرینات زده، عنوان کرد: به شخصه رکورد خوبی را توانستم ثبت کنم، اما در کل از خودم فعلا راضی نیستم. امیدوارم تا یک ماه یا کمتر که تا مسابقات مصر زمان داریم، به آن سطحی که مد نظر هست برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما را در المپیک پاریس هم خواهیم دید، اظهارداشت: برنامه دارم که حضور داشته باشم، باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و اینکه قطعا شرایط تعیین کننده خواهد بود. ممکن است رقبای بهتر از من ظهور کنند و فروغی را کنار بگذارند.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان در پاسخ به این سوال که شما اعلام کردید سقف کمک‌ها به تیراندازی مانند کشتی نیست، اما نباید مدال‌های کشتی را با تیراندازی مقایسه کرد، یادآور شد: مثال بود مشکلی من با دبیر ندارم او دوست ماست، اما بحث من فنی است. اینجا رسما اعلام می‌کنم قطعا سطح کشتی بالاتر از تیراندازی است، اما انتظار داریم به همان تناسب به این رشته رسیدگی شود ما به همان هم راضی هستیم، اما احساس می‌کنم این فاصله بیشتر از چیزی است که در واقعیت وجود دارد.

فروغی افزود: متاسفانه شکاف بیشتر است و امیدوارم در همان سطحی که هست رسیدگی شود. نمی‌دانم یک رشته باید چه کند؟ مدال بالاتر از المپیک نداریم و ما به آن رسیدیم. امیدوارم به بهانه این مدال بیشتر در جذب اسپانسر و حامیان مالی اقدام شود. هر راهی که بتوانند رشته فدراسیون بیشتر تغذیه شود، کمک کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *