امام جمعه بندرترکمن: طرح واکسیناسیون عمومی از نقاط مثبت عملکرد دولت سیزدهم است

9:02 - 03 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۱۰۱
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به عملکرد دولت، طرح واکسیناسیون عمومی را از نقاط مثبت کارنامه دولت سیزدهم تا الآن برشمرد و گفت: عملکرد آیت‌الله رئیسی در این رابطه قابل‌تقدیر است، ولی باوجود کاهش آمار فوتی‌ها، نباید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فراموشی سپرده شود.
حجت‌الاسلام محمد صالح منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد دولت، طرح واکسیناسیون عمومی را از نقاط مثبت کارنامه دولت سیزدهم تا الآن برشمرد و گفت: عملکرد آیت‌الله رئیسی در این رابطه قابل‌تقدیر است، ولی باوجود کاهش آمار فوتی‌ها، نباید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فراموشی سپرده شود.
 
عملکرد آیت‌الله رئیسی در حوزه واکسیناسیون قابل‌تقدیر است
رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران استانی به‌ویژه در استان گلستان، مدیران کارآزموده را انتخاب کند
امام‌جمعه بندر ترکمن با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران استانی به‌ویژه در استان گلستان، مدیران کارآزموده را انتخاب کند، تصریح کرد: سابقه اجرایی مدیران، قطعاً یکی از مؤلفه‌های انتخاب مدیران باشد، تنها تعهد کافی نیست، باید تخصص هم داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
 
صالح منصوری بابیان اینکه شهید مصطفی چمران، صحبتی ماندگار در بحث کارآمدی مدیران دارند «اگر کسی تخصص نداشته باشد و مسئولیتی را قبول کند، بی تعهد است»، اضافه کرد: قطعاً این دست افراد و مدیران بی‌تقوا هم هستند.
 
امام‌جمعه بندر ترکمن قدم‌های خوبی در راستای حل مشکلات استان گلستان برداشته است، ولی نیاز به جدیت بیشتری در حل مشکلات داریم.
 
تعطیلی کارخانجات، اهرم توقف چرخ‌های توسعه استان‌ها به ویژه کشور
صالح منصوری در تشریح بخشی از مشکلات بندر ترکمن، تعطیلی کارخانجات را معضل جدی و اهرم توقف چرخ‌های توسعه استان‌ها به ویژه کشور دانست و اضافه کرد: معضل بیکاری کارگران باید به این جدی رسیدگی شود.
 

امام جمعه بندر ترکمن با تأکید بر اینکه پروژه عمرانی ساخت سالن تختی ۲۵ سال قدمت دارد، تصریح کرد: هنوز این پروژه مهم به بهره‌برداری نرسیده است و به یک معضل شهری جدی تبدیل شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *