معاون استاندار لرستان: ایجاد زیرساخت‌های مواصلاتی و راه آهن از مطالبات شهروندان استان است

10:00 - 01 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۵۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه فقدان زیرساخت‌های عمرانی و حمل و نقل در استان به‌شدت احساس می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مواصلاتی و راه آهن از مطالبات شهروندان استان است.
احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولویت‌های عمرانی در دست انجام در استانداری لرستان بیان کرد: فقدان زیرساخت‌های عمرانی و حمل و نقل در استان به‌شدت احساس می‌شود و به یکی از مهمترین علل عقب ماندگی‌های استان تبدیل شده است. 

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های خوبی در سطح استان لرستان وجود دارد اما در تابستان با کمبود آب روبرو هستیم، افزود: متاسفانه آب‌ ناشی از بارندگی‌ها به‌صورت روان آب از استان خارج می‌شود.

معاون استاندار لرستان به ضرورت ساخت سد‌هایی برای ذخیره روان آب‌ها اشاره کرد و گفت: چند سد نیمه کاره در استان وجود دارد که باید ساخته شوند از جمله سد معشوره  که تکمیل آن در سفر رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت. 
 
دالوند با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌های مواصلاتی و راه آهن از مطالبات شهروندان استان است، گفت: لرستان از معدود استان‌هایی است که راه آهن نداراد.
 
وی اضافه کرد: احداث راه‌آهن از سال ۹۲ شروع شد و ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت؛ تکمیل راه آهن استان نیز در سفر رئیس جمهور مورد تاکید واقع شد که فعال‌سازی آن در دستورکار قرار گرفت. 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *