دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف برگزار می‌شود

12:31 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۴۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف به میزبانی استان هرمزگان بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
- سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در نشست خبری آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، اظهار کرد: دهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف به میزبانی استان هرمزگان در تاریخ ۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ادامه داد: فراخوان این جایزه از سال ۱۳۸۵ آغاز و پایه‌گذاران این جشنواره به دنبال استعدادیابی نسل جوان داستان‌نویس، تولید آثار خوب و مفید برای بخش‌های دیگر بودند.

وی به فراخوان اول جشنواره ادبی یوسف اشاره کرد و افزود: در فراخوان اول این جشنواره بالای ۹۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره راه پیدا کردند و امسال بالای ۳۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که ۲۰ اثر در داوری نهایی پذیرفته شدند و در مراسم اختتامیه از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

بایرامی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همه استان جشنواره استانی برگزار کرد یادآور شد: برگزیدگان استانی از قبل مشخص شدند و در استان‌ها به مرحله نهایی و ملی این جشنواره راه پیدا کرده بودند.

سرهنگ بایرامی درخصوص کارگاه‌های آموزشی جشنواره ادبی یوسف خاطر نشان کرد: کارگاه‌های آموزشی زمان‌پذیر نیست و به صورت مستمر دنبال می‌شود. معرفت مردم نسبت به دفاع مقدس افزایش چشمگیری داشته، ظرفیت‌های بالایی داریم و می‌توانیم در دوره‌های آینده از استقبال بیشتری در این جشنواره بهره ببریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *