نویدکیا: گروه سختی داریم، اما صعود غیرممکن نیست/ باید با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم

11:18 - 27 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما ساختار خوبی دارد و باشگاه تلاش می‌کند که میزبانی را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود.

- محرم نویدکیا درباره قرعه‌ تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*گروه نسبتاً سختی داریم، اما اینطور نیست که بگوییم صعود غیرممکن است. تیم ما ساختار خوبی دارد و باشگاه تلاش می‌کند که میزبانی را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. تیم‌های خوب و قابل احترامی در گروهمان حضور دارند. کار سخت است و باید خودمان را آماده کنیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

*کار کردن در تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتور و ذوب‌آهن سخت است. چه در لیگ، چه در جام‌حذفی و چه در آسیا، فشار زیادی به بازیکنان، مربیان و هواداران می‌آید و این‌ها طبیعی است. هر کسی در این باشگاه‌ها کار کند از اول می‌داند که چه شرایطی وجود دارد و باید با آن کنار بیاید. کار سخت است، اما باید ادامه داد و برنامه‌ریزی درست داشت تا بهترین کار را انجام داد. باید امیدوار باشیم.

*هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده، حتی نمی‌دانیم نیم‌فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. البته شاید شفاهی گفته باشند، اما قطعی اعلام نشده است. با توجه به شرایط یکی دو سال اخیر با برنامه خیلی سنگینی جلو می‌رویم به خاطر همین تیم‌هایی که نفرات بیشتر و برنامه بهتری دارند می‌توانند از این مرحله به خوبی عبور کنند. اگر بخواهیم با یک تعداد خاص به کارمان ادامه بدهیم قطعاً به مشکل می‌خوریم، اما اگر نفرات جایگزین داشته باشیم فکر می‌کنم می‌توانیم خوب کار کنیم. تیم‌های بزرگ دنیا در سال ممکن است ۶۰ بازی انجام بدهند که این مسأله به برنامه‌ریزی خوب و نفرات جایگزین آن‌ها برمی‌گردد.

*در حد نیاز این کار را خوب انجام دادیم، اما با این حال با توجه فشردگی نیم‌فصل دوم و برنامه، باید با کادر فنی و مدیریت در مورد همه چیز صحبت کنیم که ببینیم آیا نیاز است نفراتی را اضافه کنیم یا نه، نفرات‌مان به اندازه کافی خوب هستند و احتیاجی به این کار نیست. در کل کار سخت است و باید بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب سال را تمام کنیم.

*دلم می‌خواهد و امیدوارم مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود تا در آینده بتوانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *