ویسی: صنعت نفت با زجر به مصاف ما آمد/ از تجربه‌مان استفاده کردیم و برنده شدیم

17:13 - 27 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: . آن‌ها به پر و پای ما پیچیدند، اما تجربه ما بیشتر بود، از تجربه خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

- عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*جام حذفی، چون تک بازی بوده و باید برنده مسابقه مشخص شود، بازی‌های سخت و دشواری است. از تیم امید نفت آبادان می‌ترسیدیم، چون بسیار خطرناک و غیرقابل پیش بینی بود و بازیکنان ما نیمه اول طبق معمول بازی را دست کم گرفته بودند.

*در نیمه اول آن‌ها یک گل زدند و ما هم یک گل زدیم، چون تیم امید‌ها بود بچه‌ها فکر می‌کردند مانند امید‌ها هم بازی می‌کنند. نیمه دوم بچه‌ها به خودباوری رسیدند و اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. خوشحالم که توانستیم با فوتبال شسته و رفته بازی را ببریم.

*۲ بار توانستیم در مرحله یک چهارم جام حذفی باشیم، به مردم خرم آباد تبریک می‌گویم و خوشحالم. امیدوارم به مرحله بعد صعود و دوباره مردم خرم آباد را خوشحال کنیم.

*به تیم نفت آبادان و مردم این شهر هم تبریک می‌گویم. نفتی‌ها با زجر آمدند و تیم خوبی بودند. آن‌ها به پر و پای ما پیچیدند، اما تجربه ما بیشتر بود، از تجربه خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *